Clearblue digitaal zegt niet zwanger... Maar deze is toch echt positief? Ervaringe?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Me84, Nov 16, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Me84

Me84 Fanatiek lid

Mar 18, 2014
    1,180
    363
    83
    Hoi allemaal,

Gisteren nod.. Heb al paar dagen van kruidvat 2v5 hele licht positieve testen...
    Vanmorgen de clearblue digitaal zwanger/niet zwanger gedaan met ochtend urine... Deze gaf aan niet Zwanger.....
    Maar later deed ik nog een andere test (zwanger en Kids) bij plas nr 3 en die gaf dit aan: ( foto)

Wie heeft ervaringen dat de dirigent nog negatief was maar wel zwanger was/is?

Onzeker!!!!

Attached Files:

2. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Helaas geven de Zwanger en Kids bij veel vrouwen vals positief, dus die testen zou ik echt buiten beschouwing laten!

Je zou verder kunnen testen met de Kruidvat 2 voor 5 euro. De streepjes moeten de komende de dagen daarop dan echt duidelijker worden.

Wellicht heb je gewoon nog te vroeg getest met de CB Digitaal.

3. Septembermom

Septembermom Bekend lid

Sep 20, 2016
    796
    3
    18
    NULL
    NULL
    Bij mij gaf cb digitaal al bij een heel licht streepje van kv2voor5 zwanger aan, maar hoor veel dat die toch wat meer hcg nodig hebben..

Zijn je testjes wel wat opgelopen afgelopen dagen? Deze test is wel duidelijk!

4. dreumesje

dreumesje VIP lid

Jan 7, 2014
    7,561
    1,863
    113
    Female
    CB Digital heeft meer hcg nodig. Dus waarschijnlijk nog wat te vroeg getest.

Over de Z&K testen zijn de meningen verdeeld. Ik heb er alleen positieve ervaring mee. Mijn streepje was veel lichter dan op jou testje.

5. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Met of zonder de indicatie?
    Die zonder de indicatie heeft meer hcg nodig

6. Aiseria

Aiseria Bekend lid

Jul 22, 2014
    876
    3
    16
    Die CB met weekindicatie is inderdaad wel heel gevoelig, dus die zou hier al wel op gereageerd moeten hebben als kv2v5 een licht streepje geeft.

7. Me84

Me84 Fanatiek lid

Mar 18, 2014
    1,180
    363
    83
    Dit was de clearblue zonder weken indicatie

8. Me84

Me84 Fanatiek lid

Mar 18, 2014
    1,180
    363
    83
    Bedankt voor alle reacties... We wachtende komende dagen nog maar even af.....
    Vrijdag of zaterdag maar weer es een testje wagen.

9. XmoonlightX

Kijk, die heeft echt meer hcg nodig

10. Loetje88

Loetje88 Fanatiek lid

Jan 26, 2015
    2,765
    1,028
    113
    Female
    Precies zoals hier boven, alleen zeg je wel dat je al een aantal dagen met kruidvat hebt getest, maar die hadden dan wel moeten gaan oplopen ben ik bang.

Uiteraard hoop ik alsnog dat je gewoon zwanger bent!

11. XmoonlightX

Hmm daar heb je een punt
    Heb je een foto vd kv testjes?

12. Me84

Me84 Fanatiek lid

Mar 18, 2014
    1,180
    363
    83
    Die van het kruidvat zijn helaas nagenoeg gelijk gebleven... Heb ik maandag en dinsdag mee getest.
    Vind die van maandag zelfs iets duidelijker.... Sindsdien ook mega onzeker.. We zijn al bijna een jaar bezig...

Maar die van vanmorgen zonder ochtend urine ( geen kv test dan) wel weer duidelijker dan die van gisteren....

Het blijft onzeker.... Maar iig nog geen bloed gespot...

Foto scheef zie ik. Linker van dinsdag en met erg slecht licht 🔦

Attached Files:

13. Nemo2

Nemo2 Niet meer actief

Precies dit;)

14. Septembermom

Septembermom Bekend lid

Sep 20, 2016
    796
    3
    18
    NULL
    NULL
    Tussen deze twee testen zie ik wel duidelijk verschil. Op het moment dat je kV testen gelijk blijven is dat niet een heel goed teken en een "zwanger" op cb is dan ook niet alleszeggend. Bij mij heeft cb een week zwanger 1-2 aangegeven, maar aan het niet duidelijk oplopen van de kV testen zag ik dat het niet goed ging. Denk dus dat je beter kan blijven testen met kv om te vergelijken. Ik hoop echt voor je dat ze donkerder worden ik duim voor je!!

Edit: zie nu dat links van dinsdag is en rechts dus van maandag.. Vond die rechter juist wat donkerder lijken😔

15. Aiseria

Aiseria Bekend lid

Jul 22, 2014
    876
    3
    16
    Bij deze foto helpt het niet dat ze in de schaduw liggen én dat eentje al ingedroogd is terwijl de andere vers is. Een streepje wordt altijd duidelijker zodra hij ingedroogd is ;)
    Heb je vandaag nog getest met een kv2v5?

16. Septembermom

Septembermom Bekend lid

Sep 20, 2016
    796
    3
    18
    NULL
    NULL

Mee eens! En ben ook benieuwd

Share This Page