Loopt ie goed op? En ervaring cb plus?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door nve, 27 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nve

nve Lid

16 jul 2014
    36
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Ik had 2 dagen geleden al een bericht geplaatst ivm een voor mij nog niet duidelijke test van de etos. Die avond teste ik met cb plus positief (er stond zwanger). Ik had toen ook k2v5 en daarop verscheen een lichte streep. Gisterochtend stond er echter niet zwanger op cb plus en had k 2v5 wel weer een streep.

Ik wilde donderdag pas weer testen maar dat is niet gelukt... Vanochtend weer een test gedaan en nu geeft cb weer zwanger aan. K2v5 lijkt ook op te lopen. Wordt er zenuwachtig van (heb ook al 3 miskramen achter de rug dus wil zo graag dat t nu goed is). Ik heb de k2v5 bijgevoegd van maandagavond, dinsdag en vanochtend. Wat vinden jullie? En hebben jullie ook weleens zoiets gehad met cb plus

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      25,5 KB
      Weergaven:
      41
  2. LJJ

LJJ Fanatiek lid

20 nov 2015
    2.376
    1.350
    113
    NULL
    NULL
    In het begin schommelt je hcg waarde nog wat. Dat kan dus bij kleine hoeveelheid betekenen dat het soms wel en soms niet wordt opgepikt door je digi test.
    Je rechter kV test lijkt niet helemaal goed doorgelopen? Even twee drupjes water er door laten lopen. Dan moet ie duidelijker worden.

3. hippydepippy

hippydepippy Fanatiek lid

23 apr 2013
    2.331
    3
    38
    Achterhoek
    Deze loopt goed op hoewel de laatste wel wat vlekkerig is. Was ie wel al goed doorgelopen? Ik zou als ik jou was nog 1 of 2 dagen door testen met kv en als die gewoon zo op blijven lopen is het goed!

4. mama201

mama201 Bekend lid

25 feb 2015
    973
    1
    16
    Daarom beter 1 test doen

Je kan blijven testen word je alleen maar zenuwachtiger van

Maar ik zou hem als positief beschouwen alle 3 de testen trouwens gefeliciteer

5. Love1990

Love1990 Niet meer actief

Loopt mooi op hoor 😉 Gefeliciteerd

6. Kersje7

Kersje7 Niet meer actief

Ik vind m goed opgelopen! Gefeliciteerd. Spannend he die eerste tijd

7. Ongeduldig26

Ongeduldig26 Fanatiek lid

7 jul 2015
    1.522
    1
    38
    mooi hoor gefeliciteerd!

8. Katheleine

Katheleine Actief lid

12 dec 2015
    299
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik zou er gewoon van gaan genieten! De testen zijn zeker positief en je bent dus zwanger (zonder HCG kan een zwangerschapstest niet positief zijn)!! Zoals eerder gezegd kan je HCG in het begin nog schommelen, en daarnaast hangt het er ook vanaf hoe geconcentreerd je urine is. Maar de kruidvat testen zijn alle drie positief, dus:
    Gefeliciteerd!!!

9. missiej

missiej Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.232
    0
    36
    NULL
    NULL
    positief.. wel even kanttekening op andere reacties.. hcg schommelt niet, maar de hoeveelheid kan varieëren door de concentratie van je urine..
    de cb met zwanger of niet zwanger heeft meer hcg nodig dan die met wekenindicator... dus waarschijnlijk zit je net op de grens van de cb om aan te geven en als urine minder geconcentreerd is kan die dus niet zwanger aangeven... maar kv loopt mooi op hoor dus gefeliciteerd

10. Marieke502

Marieke502 Fanatiek lid

29 sep 2014
    1.493
    0
    0
    Gastouder
    Brabant
    Ik sluit me aan bij de dames, gefeliciteerd! :)

11. Veera

Veera Niet meer actief

Gefeliciteerd!! Ik zou stoppen met testen want dat voegt niets toe

12. nve

nve Lid

16 jul 2014
    36
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden, bedankt. Ga er inderdaad gewoon van genieten. De laatste van vandaag vond ik ook vlekkerig. Ik had wel in de gebruiksaanwijzing gelezen dat als er ee roze achtergrondkleur is de test nog steeds goed is. Ik ben niet meer thuis dus kan er geen water op druppelen. Maar ga nu gewoon blij zijn en hopen dat ie deze keer wel blijft plakken. Dat maakt t zo dubbel als je al meerdere mk hebt gehad, je wordt er zo onzeker van.

13. let1985

let1985 Actief lid

26 jan 2016
    439
    0
    16
    Gefeliciteerd!

14. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Loopt goed op hoor!

15. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Loopt prima op. Gefeliciteerd!

16. nve

nve Lid

16 jul 2014
    36
    0
    0
    NULL
    NULL
    :( Toch nog een aanvulling. Helaas was t bij mij toch mis. Ben gister begonnen met bloeden lichtjes en vandaag veel. Dus m'n 4e mk. Wat is t moeilijk zeg! Waarom blijft t toch mis gaan? Wacht enkel nog op de uitslag van n chromosomenonderzoek maar alle andere testen zijn goed. Is t dan gewoon echt pech?

17. Monique93

Monique93 Fanatiek lid

14 aug 2015
    3.160
    570
    113
    Bah wat naar meid, heel veel sterkte! :(

18. Mamavanle

Mamavanle Actief lid

18 sep 2014
    459
    5
    18
    NULL
    NULL
    Wat naar meid! Pech na 4x lijkt mij sterk. Als ik jou was zou ik even tips vragen op het herhaalde miskramen forum hier die meiden weten heel veel van onderzoeken

19. Charley7

Charley7 Actief lid

2 jan 2016
    234
    0
    0
    Breda
    Gefeliciteerd! Gewoon een streep!

20. Mommy11

Mommy11 Bekend lid

7 apr 2015
    905
    202
    43
    😢 Wat naar meid! Veel sterkte, en duimen op een plakker voor de volgende ronde.

Deel Deze Pagina