Het onderwerp zegt het al Is deze ovulatietest positief of nog niet? Ik heb al 2 weken last van super gevoelige tepels En sinds een week heb ik last van misselijkheid en pijn aan mijn rug, buik krampjes en mijn baarmoeder ligt voor mijn gevoel heel laag.
Kan het alleen met zekerheid zeggen als je de testen naast elkaar legt, maar met zo'n test zou ik het zeker gezellig maken!
Is met misschien mogelijk dat ik zwanger ben? Ik ben namelijk 1 keer zwanger geweest en had precies dezelfde symptomen. Deze eindigde helaas in een miskraam. Klachten of symptomen heb ik nog nooit gehad bij mijn eisprong. Ik ben 4 januari 'ongesteld' geweest maar dit was anders dan normaal. Minder dagen en echt heel weinig. Zo weinig dat ik niet eens een tampon in hoefde. Vandaar dat ik mij afvraag of ik misschien ook zwanger kan zijn
als je denkt dat je zwanger bent heb je met de verkeerde test getest meis. Er zit maar 1 ding op en dat is testen met een gewone zwangerschapstest! Wij weten ook niet wat er in jou lichaam gebeurt nu.
Deze is positief in mijn ogen, of het een eisprong is of een zwangerschap kan alleen een zw test nu uitwijzen. Dus die zou ik even doen. Succes