Net nog even getest : omo wit! Dus hcg is snel uit mijn systeem blijkbaar... Ben ik wel blij van, want dan is mijn cyclus hopelijk ook weer gelijk normaal en kunnen we er de volgende ronde weer tegenaan Liefs, Yvonne
Ps: hoe kan ik mijn banner weg halen?? Beetje naar nu om te zien.... Heb het geprobeerd maar krijg het niet voor elkaar!
Word bedolven hier!! IK HOU ERVAN !! Net getest en tweede streep verschijnt toch nog ( meende eerst dat hij helemaal wit bleef. Hoopte ik ook, zodat we door kunnen naar de volgende ronde) Hoop dat ze morgen een bloedtest gaan doen, om te zien hoe laag hcg nu is. Liefs, Yvonne
Beetje gelijk mamabri. ...maar hcg blijft toch ook nog behoorlijk tijdje in je lichaam?! Als ik denk aan al dat bloed en kleine stolseltjes dan kan ik mij niet voorstellen dat er nog wat zit. ...Maar je hoort het inderdaad wel eens. Ik hou jullie op de hoogte! Liefs Yvonne
Hoeft niet: als ik een vroege mk heb, is de test eigenlijk nagenoeg direct weer wit. Alleen als ik een mk later heb blijft het hcg er bij mij langer in. Ik hoop voor jou gewoon vals alarm, want het gebeurd vaak genoeg dat je een pseudomenstruatie hebt. Dan denk je gewoon ongesteld te zijn, terwijl je zwanger bent. Ik hoop voor jou dat jij dit nu hebt!