Heel veel sterkte vandaag, laat je nog even weten hoe het afloopt? het feit dat er nog een streepje stond gisteravond is misschien toch nog positief
He bah meis, wat een rotssituatie. Ik heb afgelopen maand exact hetzelfde gehad. CD 26 testte ik voor het eerst licht positief, deze liep op maar niet echt heel fanatiek wel nog een positieve clear blue gehad, wel de hele week af en toe wat roze en bij vlagen wat rood bij het afvegen. CD 33 liep ik ineen leeg en een bijna witte test. Paar dagen daarna bleven de testen wit. Sterkte, misschien vind je troost bij het idee dat je niet de enige bent die dit overkomt. Helaas. Ben benieuwd wat je h.a. zegt.
Hij lijkt me hetzelfde als de 2e test van pagina 1..... En wordt dus lichter, zoals ik het zie..... Sterkte meis!
Bedankt weer Ben bij de huisarts geweest. Die gaat er ook gewoon vanuit dat het mis is gegaan. Ze zei wel: positieve eraan is dat je wel weer even bevestiging hebt gehad dat je weer zwanger kunt worden Ze raadt mij ook aan om niet weer te gaan testen. Gewoon als ik over 4 weken weer overtijd ben. Wil eigenlijk wel weer ovulatietesten gaan doen, maar lastig te zeggen hoe mijn cyclus nu gaat verlopen. Ik hoop snel weer een mooie test te kunnen laten zien!! liefs, Yvonne
Ik hoop het ook voor je. Als ik jouw was zou ik wel ov.testen gaan gebruiken of gaan tempen. Dan kan je iig je eitje vinden en weet je je nod zeker. Anders heb je volgende x misschien weer allemaal onzekerheid misschien omdat je anders twijfelt wanneer je kan gaan testen.