Loopt ie wel genoeg op..?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Ennovy, 18 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moli

Moli Niet meer actief

Als ik eerlijk moet zijn denk ik het ook niet.:(

2. Birdies

Birdies Actief lid

18 jul 2014
    207
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel veel sterkte vandaag, laat je nog even weten hoe het afloopt?
    het feit dat er nog een streepje stond gisteravond is misschien toch nog positief

3. Magnolia83

Magnolia83 Fanatiek lid

12 jun 2014
    2.007
    1
    36
    He bah meis, wat een rotssituatie.

Ik heb afgelopen maand exact hetzelfde gehad. CD 26 testte ik voor het eerst licht positief, deze liep op maar niet echt heel fanatiek wel nog een positieve clear blue gehad, wel de hele week af en toe wat roze en bij vlagen wat rood bij het afvegen. CD 33 liep ik ineen leeg en een bijna witte test. Paar dagen daarna bleven de testen wit.

Sterkte, misschien vind je troost bij het idee dat je niet de enige bent die dit overkomt. Helaas. Ben benieuwd wat je h.a. zegt.

4. mamabri

mamabri Niet meer actief

Hij lijkt me hetzelfde als de 2e test van pagina 1.....:( En wordt dus lichter, zoals ik het zie.....:( Sterkte meis!

5. Ennovy

Ennovy Bekend lid

7 jan 2011
    591
    0
    16
    Thuiszorg en fotografie
    Friesland
    Bedankt weer :)

Ben bij de huisarts geweest. Die gaat er ook gewoon vanuit dat het mis is gegaan. Ze zei wel: positieve eraan is dat je wel weer even bevestiging hebt gehad dat je weer zwanger kunt worden :)

Ze raadt mij ook aan om niet weer te gaan testen. Gewoon als ik over 4 weken weer overtijd ben. Wil eigenlijk wel weer ovulatietesten gaan doen, maar lastig te zeggen hoe mijn cyclus nu gaat verlopen.

Ik hoop snel weer een mooie test te kunnen laten zien!!

liefs,
    Yvonne

6. Mj89

Mj89 Fanatiek lid

28 nov 2011
    2.591
    655
    113
    Groningen
    Sterkte! Heel verdrietig.. 😔
    Hoop dat je snel een nieuwe mooie test kan laten zien..

7. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Ik hoop het ook voor je. Als ik jouw was zou ik wel ov.testen gaan gebruiken of gaan tempen. Dan kan je iig je eitje vinden en weet je je nod zeker. Anders heb je volgende x misschien weer allemaal onzekerheid misschien omdat je anders twijfelt wanneer je kan gaan testen.

Deel Deze Pagina