Hallo iedereen, hierbij mijn test op 10dpo ik heb zo vroeg getest omdat ik vanalles voelde.. Ik ben 100% zeker dat ik op 10 dpo zit hoogstens 11 dpo want ik maak gebruik van clearblue ovutest en had 9 okt cd 19 smiley en temp ook en is omhoog gegaan met 3 graden voor tot nu op 11 okt.. Is dit normaal dat ik al een redelijke duidelijke 2de streep heb?
Het hcg wisselt per vrouw en per zwangerschap. Dus 1 test eerder positief als een ander... maaar gefeliciteerd!
Gefeliciteerd! Een streep is een streep (en doortesten kan inderdaad leuk zijn maar niet perse nodig..)
Allereerst gefeliciteerd! Mijn test zag er ook ongeveer zo uit op 11 dpo dus kan heel goed hoor Ik zou om de dag een test doen om te kijken of hij donkerder wordt
Super!! Ik vanmorgen op 9dpo getest en voel me nog erg twijfelachtig.... Maar als ik er morgen ook zo 1 in handen heb. Ole!! Van genieten meis en alvast van harte al blijft t spannend
Wow duidelijk hoor! Van harte gefeliciteerd! Misschien op je nod nog eens testen om te zien of hij oploopt?