even een vraagje tussen door. Mijn zoontje heeft waarschijnlijk KMA maar we hebben ook 2 katten in huis. Ik hoor vaker dat als ze ergens allergisch voor zijn, ze dan voor meerdere dingen allergisch zijn. Wat is slim om te doen denken jullie? iemand ervaring? katten weg doen ?
Wij hebben ook twee katten en hebben deze gewoon in huis gelaten. Uiteindelijk bleek ukkie alleen allergisch voor alles koemelk en wat geparfumeerd is. Voor de katten is ukkie niet allergisch. Bij een heftige allergische reactie (hevige uitslag, benauwdheid en veel hoesten) laten we de katten in hun eigen kamer en mogen ze eruit wanneer ukkie op bed ligt). Gelukkig gebeurt dit niet vaak....is zo zielig. Ik zou dus gewoon even afwachten als ik jou was.....of je moet niet zo gehecht zijn aan je katten groetjes Laury
Ons zoontje heeft ook kma en wij hebben 4 katten Hij heeft een allergie testgehad en daar kwam niet uit dat hij er een allergie voor heeft Zou niet zomaar je katten weg doen hoor, zeker niet als er geen problemen zijn