Sinds een dag of 4 slaapt mike ineens smiddags na zijn boterham e.d. minstens 3 uur. Zo nieuw voor ons . Je zou denken dat hij dan savonds minder snel slaapt en vroeg wakker is maar dat ritme blijft hetzelfde. Ik klaag ook zeker niet maar waar zou dat aan kunnen liggen en herkennen meerderen dat hun kind van slecht overdag slapen ineens uren slaapt smiddags.? michel.
Daar snap ik ook nog steeds niks van. Hier ook een slechte slaper overdag voorheen en nu ligt ze er alweer dik 2 uur in. Nou was het vanacht wel feest met haar maar meestal slaapt ze dik 2 uur.
mijn oudste heeft ook een periode gehad dat hij enorm veel sliep op die leeftijd. ging vanzelf weer over na verloop van tijd, had denk ik te maken met zijn ontwikkeling, hij zat toen in een fase waarin hij enorm druk was en nooit stil zat. had dan echt smiddags zijn rust nodig
Heeft Vera ook heel even gehad. Waar het goed voor was weet ik nog steeds niet, maar ze had het blijkbaar nodig.
Hier gaat het met vlagen... Nu heb ik weer een periode dat hij maar een uurtje slaapt overdag, en zo kan dat weer veranderen en slaapt hij 2 en een half uur... Jelle gaat om 13.00 naar bed, maar ik laat hem niet langer liggen dan 15.30. Als ik hem dan nog langer laat liggen slaapt hij 's avonds weer heel slecht...