Loopt te weinig op?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Miertje84, 12 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tigra

Tigra Bekend lid

15 dec 2014
    706
    0
    16
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd en stoppen met testen. Dat door blijven testen is helemaal niet nodig. Een streep is een streep!

2. Miertje84

Miertje84 Bekend lid

6 nov 2011
    776
    1
    16
    Utrecht
    Bedankt iedereen voor het reageren! Ik ga niet meer testen en afwachten tot volgende week vrijdag. ☺️

3. Miertje84

Miertje84 Bekend lid

6 nov 2011
    776
    1
    16
    Utrecht
    Ben eigenwijs... Maar ben nu erg gerust gesteld. Links is van zondag ochtend en rechts van net. Action testen.

Nu stop ik echt. Haha. Beloofd...

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      31,1 KB
      Weergaven:
      6
  4. Meissie1001

Meissie1001 Fanatiek lid

6 aug 2013
    1.880
    358
    83
    Vrouw
    Reizen, fotografie
    Breda
    Keihard zwanger :)

5. Zeehond

Zeehond Bekend lid

1 mei 2015
    532
    0
    0
    Mooi hoor
    Gefeliciteerd

6. Triena

Triena Actief lid

13 dec 2014
    217
    0
    0
    NULL
    NULL
    Duidelijk meid lekker genieten!!

Gefeliciteerddd..

7. EverAfter

EverAfter Bekend lid

14 aug 2014
    674
    43
    28
    Vrouw
    Fijn om die bevestiging te zien he! Maar nu echt stoppen hoor én heerlijk gaan genieten!

8. stevie84

stevie84 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.565
    0
    0
    Gefeliciteerd

9. Miertje84

Miertje84 Bekend lid

6 nov 2011
    776
    1
    16
    Utrecht
    Was toch beetje onzeker na die kruidvat test van dinsdag. Had er nog 1 van de action liggen en dacht ga hem gewoon doen met middag urine.

Nu stop ik echt. Haha.

Hoe voel jij je?

10. EverAfter

EverAfter Bekend lid

14 aug 2014
    674
    43
    28
    Vrouw
    Ik voel me tot nu toe hartstikke goed. Op wat pijnlijke borsten en af en toe wat gerommel in m'n buik na(nog) nergens last van! Fijn natuurlijk, maar daardoor ga ik dan soms weer twijfelen, zou ik niet misselijk, moe, duizelig etc moeten zijn? Haha, het is wat met die onzekerheden!

11. SusanneO

SusanneO Bekend lid

14 okt 2014
    831
    4
    18
    Zelfstandig ondernemer
    Noord-Brabant
    Ik voel me ook niet anders dan anders. Hopelijk blijft dat zo, maar dat geluk zal ik wel niet hebben ;)

12. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Ik voel me ook erg onzeker, was vorige week erg moe duizelig ,grote borsten en warme opvliegers, ineens sinds zondag zijn de warme opvliegers weg ,daarin tegen gingen mijn borsten beurs aanvoelen.
    Sinds vandaag voel ik me ok helemaal niet zwanger meer,heb alleen nog vollere borsten.vanmorgen nog wel een knal test! Pff zo onzeker allemaal. Ene kant zegt dat het goed zit! En aan de andere kant denk het gaat fout.

Je hebt een mooie test miertje!!

13. Miertje84

Miertje84 Bekend lid

6 nov 2011
    776
    1
    16
    Utrecht
    Vervelend he die onzekerheid. Ik heb er ook zo'n last van.
    Maar ik ga nu gewoon proberen te genieten en hopen dat het snel 22 mei is. Als ik dan een kloppend hartje zie ben ik gerustgesteld. Haha.

Ene dag voel ik me beter dan de andere. Denk dat dat erbij hoort? Ik kan me dat niet meer zo goed herinneren van m'n 1e zwangerschap. Stom he? Was wel vaak beroerd maar ook niet dagelijks volgens mij. Toen had ik heeeel veel hoofdpijn en dan heb ik nu nog niet gehad.

Kopen jullie al babyspulletjes? Ik durf dat nog niet. Haha. Miss na 22 mei.
    Of blije doos aanvragen ofzo?

14. EverAfter

EverAfter Bekend lid

14 aug 2014
    674
    43
    28
    Vrouw
    Nee, durf ik ook nog allemaal niet aan te beginnen, bang dat ik het daarmee vervloek ofzo.. Oh wat erg he, normaal ben ik de nuchterheid zelve! Pff, 2 juni de echo en dan mag ik ook rustig aan wat dingetjes gaan kopen.

15. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Nee koop ook nog niks hoor!!
    Heb wel van me ouders een rompertje met sokkies gehad,vond dat al dat ik dacht ooo straks gaat het fout.
    Ik kijk stiekem wel op internet naar spulletjes .
    Ik heb liever dat ik me niet lekker voel als wel,dan heb ik teminste het idee dat het goed is .
    Zeker omdat ik vorige week wel al die sympthomen had en nu minder zijn vind ik dat eng

16. Sil1

Sil1 Bekend lid

13 sep 2014
    708
    0
    16
    Hier ook niet misselijk tot week 7 toen schreeuwde ik dat ik niet meer misselijk wilde zijn duurde tot 14weken kon echt niks meer, dus ik zal zeggen geniet er van zolang je nog nergens last van heb, meestal komt het nog, maar elke zwangerschap is anders. Gefeliciteerd!

Deel Deze Pagina