Hallo, Deze vraag ook bij mmm gesteld maar geen respons misschien bij dit onderdeel wel lotgenoten Loop al tijdje in ziekenhuis voor fertiliteitsbegeleiding ivm pcos.mijn eitjes groeien niet vanzelf. Clomid 100 sloeg aan waarschijnlijk eisprong na op dag 17. Progesteron geprikt op dag 25. Dat zag er allemaal prima uit met goede waardes wat betekende dat er een eisprong was geweest. Nu dag 34, test gedaan en die was spierwit. Heb ook echt niet het gevoel dat er iets is, niet het gevoel van ongesteld of eventuele zwangerschap. Maar wat nu? Wil als er niets gebeurd(ongesteld worden) maandag even contact opnemen. Is er iemand die dit herkend? Kan het zijn dat er bij mij een storing zit in de fase na de eisprong? Een kindje zou zeer gewenst zijn. Op dit soort momenten vraag ik mij wel eens af of het allemaal ooit zou lukken.....
Ik heb zelf ook clomid geslikt en mijn cyclus bleef onregelmatig. Als er met 35 dagen geen bloeding of posi test was moest ik bellen. Gelukkig zaten mijn cyclussen allemaal tussen de 29 en 35 dagen. Weet je vrijwel zeker dat je op dag 17 je ei had? Of is het tussen dag 17 en 24? Ik testte zelf namelijk met clomid niet duidelijk. Ik kreeg pas op mijn nod een heel licht streepje (2x met clomid gehad) Geen idee hoe dat kwam maar ik ben 1x zonder clomid zwanger geworden en testte ik op nod vrij donker. Als het kan zou ik vrijdag ff bellen gewoon om jezelf niet gek te maken, door dit soort dingen ga je alleen maar twijfelen en malen.
Ja de 17e was mijn ei dag 25 progesteron geprikt en dat moest 8 dagen erna. Had toen goede waardes. Zou evt dag later kunnen zijn maar niet meer. Heb het gevoel dat ik nu ongesteld ga worden. Op naar volgende ronde! Iets anders zit er niet op!
Ik heb al paar maanden met clomid lichte streepjes op 9, 10 of 11 dpo die daarna weer weg zijn. Enige daardoor is dat mijn lf veel langer daardoor is. Dus kan goed dat je inderdaad vandaag of morgen ongesteld wordt