Loopt ze achter?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by stampertje, Nov 18, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Fientje2007

Fientje2007 Actief lid

Jun 18, 2007
    309
    0
    0
    Brabant
    Hahaha, lachen toch dat elk kindje 't op zijn eigen tempo doet. Mijn dochter rolt net om van buik naar rug en kan nog niet zitten. kruipen of staan ho maar.
    Eten: alleen fruit en enkele groenten... Zal vanzelf wel komen allemaal toch!?

2. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

Sep 23, 2007
    3,211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    jeetje zeg, wat voor mensen zeggen dit tegen jou? Hebben die soms wonderkinderen ofzo? 8)
    Het is toch niet normaal als baby's van acht maanden al lopen? Daar heb ik eerlijk gezegd nog nooit van gehoord, 13 tot 15 maand is gemiddeld volgens mij om te lopen.

Je baby doet juist al heel veel voor acht maanden hoor. Dus niks van aantrekken!
    Vraag maar na op het CB, daar zullen ze je wel geruststellen.

3. Agatha

Agatha Fanatiek lid

Sep 16, 2007
    1,382
    0
    0
    Wat leuk om te horen, allemaal. Dit is een leeftijd dat mensen vragen of ze al kan kruipen, maar mijn dametje (bijna 9 maanden) kan dat ook nog niet. Duwt zich soms wel achteruit als het haar zo uit komt, maar nog niet echt doelgericht om op een bepaalde plaats uit te komen. Staat inderdaad ook met een steuntje, maar gaat niet staan. Zit goed, maar gaat niet zitten. Kinderen verschillen zo enorm, het kindje van een kennis dat even oud is als haar doet alles al (kruipen, gaan zitten, gaan staan enz), mijn ogen vielen bijna uit hun kassen toen ik hem zo woest alle kanten op zag bewegen en de kamer door zag spurten en zich optrekkend in de box. Dus goed om deze reacties van andere moeders te horen! Lopen vind ik trouwens wel erg overdreven met 8 maanden, hoor! Gaan staan is al heel snel op deze leeftijd.

4. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

Oct 8, 2006
    34,228
    7,276
    113
    Female
    Brabant
    Ik denk dat mensen als ze het over lopen met 8 maanden hebben, het over lopen langs meubels hebben, achter een loopauto of aan de handen. Dat is dan ook wel best snel, maar niet onmogelijk. Maar los lopen met 8 maanden heb ik ook nog nooit van gehoord en kan volgens mij ook niet.

5. Krista B

Krista B Bekend lid

Apr 15, 2007
    603
    0
    0
    Sam is vandaag precies 9 maand. Ze kruipt nog niet en haar beentjes zijn net spaghetti-slierten..... :)

6. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

Jan 20, 2007
    12,361
    0
    0
    Amsterdam
    Heb hier op het forum al eentje gelezen die het met 6 maanden kon hoor :).

7. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

Jan 20, 2007
    12,361
    0
    0
    Amsterdam
    Maar dit klinkt toch heel erg goed???

Waarom kom je niet bij de maart mama's kleppen. Dan zul je zien dat ze best wel veel kan hoor ;).

8. Rosao

Rosao VIP lid

Nov 3, 2007
    12,893
    1,390
    113
    OT @ Snoopy: wat een schattige foto van jou en Eva, heel lief!

9. stampertje

stampertje Fanatiek lid

Oct 24, 2007
    3,086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Bedankt voor jullie reacties ben best wel blij dat ze "normaal" is. Je hoord alleen maar van kan ze dit nog niet eens die van mij kon dat al lang met die leeftijd.

10. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

Oct 8, 2006
    34,228
    7,276
    113
    Female
    Brabant
    Bedoel je los lopen of langs meubels lopen? Langs meubels lopen lijkt me met 6 maanden ook erg vroeg trouwens ;).

11. Jo79

Jo79 VIP lid

May 6, 2007
    25,067
    3,861
    113
    Ze is hartstikke normaal hoor, laat je niets anders wijsmaken. En ja, je hoort eerder de 'succesverhalen' dan wat hun kind allemaal niet kan.

12. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

Oct 8, 2006
    34,228
    7,276
    113
    Female
    Brabant
    Dank je! Ze valt al maanden niet meer aan de borst in slaap, maar van de week dus wel, zo lief! (alleen jammer dat het was omdat ze ziek was...(en nog een beetje is))

13. lisanne1204

lisanne1204 Actief lid

Jul 19, 2008
    243
    5
    18
    Female
    jeetje zeg je meissie loopt niet achter hoor
    echt sommige mensen snappen echt niet dat als je zoiets zegt dat je de moeder dan kwetst

Share This Page