Loopt ze al?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Jen30, 18 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jen30

Jen30 Niet meer actief

Lijkt wel alsof iedereen om ons heen heeft afgesproken ons dagelijks dezelfde vraag te stellen "loopt ze al?"

Is onze meid van 13 maanden nou langzaam of is het gewoon toeval en interesse?

Ze stapt wel het hele huis door achter loopwagen en langs de meubels maar niet los nee.

2. HappyRabbits

HappyRabbits Fanatiek lid

20 jan 2014
    4.891
    4.387
    113
    Pfff, kind is net één!!! Gemiddeld is volgens mij 18 maanden dus je hebt nog wel ff. Onze man liep "pas" met 20 maanden.
    Dus don't worry!

3. Nemo2

Nemo2 Niet meer actief

Je dochter is helemaal niet langzaam hoor!
    Ik denk gewoon interesse :)

4. Desjavu

Desjavu Actief lid

29 dec 2015
    306
    0
    0
    ach... Laat je niet gek maken!!

5. Nemo2

Nemo2 Niet meer actief

Oja mijn oudste liep los met een maand of 15 ;)

6. Jen30

Jen30 Niet meer actief

Fijn toch weer zulke reacties. Thanks!
    Komt ook wel beetje door de gastouder (waar we inmiddels weg zijn) die iedere keer zei tegen haar "loop je nou nog niet?"
    Ieder kind is toch anders en lekker alles op je gemak doen hoor... je moet je hele leven al zo veel straks.
    Nietwaar?

7. Bureau

Bureau Bekend lid

3 jul 2014
    901
    41
    28
    Ik denk dat het een beetje een gebruikelijke vraag is omdat de optie er wel is. Onze dochter liep met 10,5 maanden los maar niemand van haar leeftijdsgenootjes in onze omgeving loopt (ze is bijna 1 nu) en mensen reageren vooral verbaasd. Komt vanzelf!

8. Lies1611

Lies1611 VIP lid

3 jun 2013
    7.147
    3.174
    113
    18mnd is inderdaad gemiddeld.

Hier is het, praat ze al?

9. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.133
    8.867
    113
    Interesse. Toeval niet eens, denk ik, je dochter is nu eenmaal op een leeftijd waarop ze zou kunnen gaan lopen, dus stellen mensen, denk ik, belangstellend die vraag.

10. Olifantje1991

Olifantje1991 VIP lid

9 jan 2013
    9.521
    3.739
    113
    Hier liep hij ook 'pas' met 16 maanden hoor en zelfs dat is nog heel gemiddeld.
    Niet teveel van aantrekken, ieder kindje ontwikkeld op z'n eigen tempo.
    Kindjes die met een jaar al lopen zijn juist vroeg. ;)

11. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.133
    8.867
    113
    Hier waren ze overigens 14,5 en bijna 15 maanden en naar mijn idee is dat totaal niet laat (ook niet mega vroeg oid, gewoon normaal).

12. Goedemorgen

Goedemorgen Actief lid

5 jun 2014
    232
    0
    16
    NULL
    NULL
    Helemaal niet laat TS! 14-15 maanden is gemiddeld (18 niet, zoals ik hier eerder las).

13. Miepiemoos

Miepiemoos Bekend lid

13 mei 2013
    973
    160
    43
    Haha hier loopt ze net (trotse Mama) maar ze is nu ook 16 maanden (wel pre/dys geboren). Omdat ze heel klein is hoor Ik nu alleen maar op straat oooooo loopt ze al, wat knap!!! En Ik: ja, knap kind he?! Terwijl ze helemaal niet snel is. Maar Ik heb van anderen ook maanden de vraag gehad: en, loopt ze al?!

14. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    mijn oudste liep met 15 maanden stevig los.
    dat vond ik al vroeg! :D:D

15. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    Ik zou mij niet druk maken. Als iemand dat vraagt en dat doe ik ook dan denk ik niet eens hoe oud dat baby is precies of zo. Ik vraag het gewoon puur interesse gevraagd en vergeten;)
    Sommige zijn snel sommige zijn laat etc. Is hangt want de persoon dat vraagt wat hij in omgeving ziet/hoort.
    Mijn dochter liep met 10.5 los dus mijn man dacht dat elk baby hoort zo te doen dus hij vraagt dat regelmatig en verbaasd zich oprecht;) uit land waar ik kom loopt elk baby tot12 mnd zeg maar 97% dus ik kreeg dat vraag gesteld al va datmijn dochter 6-7mnd was of ze al loopt en of ze al zindelijk is;)))hihi

16. bababoe

bababoe Fanatiek lid

11 mrt 2011
    1.801
    775
    113
    Haha die van mij is bijna 13 maanden en die kruipt nog niet eens :) Dus laat, nee! Ieder kindje neemt zijn eigen tijd!

17. Wondertjes1114

Wondertjes1114 Bekend lid

1 feb 2011
    519
    0
    16
    Kinderfysiotherapeut op bezoek gehad voor mijn dochter. Zij gaf aan dat 18 maanden normaal is. Mijn zoon is 16 maanden en loopt nog niet. Hij beweegt prima en ontwikkeld goed. Voor hij naar school gaat loopt hij wel. Geduld is een schone zaak. Ze ontwikkelen maar op 1 punt tegelijk. Dat is bij mijn zoon op het moment de spraak. Heel erg gezellig!

18. mama201

mama201 Bekend lid

25 feb 2015
    973
    1
    16
    Al mijne kids liepen voor een jaar

4E is nu 9 maanden en staat nu sinds2 weken zelfstandig aan de bank en box en probeerd te stappen er langs

Ieder zijn eigen tempo hoor elke kind is anders

Net zoals deze klein en fijn is was de oudste groot en mollig

Iedereen denkt dat die veel jonger is omdat die klein is Hahah laat ze lekker mensen altijd wel wat te xeure

Of slaapt die al door. Nou nee nooit gedaan

Dan is het ooh wat erg

Nou helemaal niet hij zal het nodig hebben

19. harmsen85

harmsen85 Lid

7 apr 2015
    93
    0
    0
    mijn klein wondertje!
    lelystad
    joh onze dochter is bijna 17 maanden! en loopt ook nog niet los hoor! wel achter loopkar en langs de meubels! maar mijn dochter praat heel veel, dus denk dat ze daar gewoon drukker mee bezig is!
    dont worry!

20. duplo

duplo Lid

17 dec 2013
    94
    0
    6
    NULL
    NULL
    Zeer irritante vraag altijd.

Kreeg de vraag hier ook met regelmaat en zeker toen in haar omgeving jongere kindjes wel al begonnen met lopen en zij nog als een malle door het huis kroop.
    Op 10 maanden trok ze zich al op en liep ze overal langs, dus wij dachten dat ze ieder moment zou gaan lopen.

Daar hebben we uiteindelijk nog bijna 7 maanden op moeten wachten.:D Maarrr, ze loopt wel gelijk goed en staat heel stabiel.

Deel Deze Pagina