Lisa heeft de eerste 10 weken flink gehuild en daarna tot 8,5 maand een sonde gehad en heeft dus 6 maanden niets gedronken. Ik was ook bang dat ze wat mondmotoriek zou missen, maar het praten gaat prima. Vanaf 1,5 jaar is ze echt gaan kletsen (net als Eva destijds) en nu, een paar maanden later, praat ze best aardig, ook zinnen van 4-5 woorden. Niet zo goed als Eva destijds, maar verschil moet er wezen. Eva zei met 22 maanden chocoladehagelslag, best knap , Lisa kan politieauto zeggen, ook best knap toch?
nee joh je meisje loopt helemaal niet achter. dat lopen komt vanzelf en dat kletsen ook, ze is duidelijk al druk aan het oefenen. je moet vooral je kindje niet vergelijken met andere kindjes. dat is helemaal niet nodig, je meisje doet het prima. en als ze op het cb zeggen dat het goed gaat, dan kun je ervan uitgaan dat het goed gaat. die klagen al heel snel dat een kindje achterloopt hoor
Ja, ze klagen idd wel erg snel. Afgelopen week was voor het eerst dat ze echt zonder iets van tips/opmerkingen het spreekuur doorkwamen. Ik kan trouwens niet wachten tot het wat duidelijker wordt wat er nou in dat koppie omgaat.
ik denk dat als je probeert je er minder druk om te maken (weet ik is makkelijker gezegd) dat je dan zal zien dat het vanzelf gaat komen ik had dat namelijk ook met Collin die pas met 10 maanden zijn eerste tand kreeg
Bij ons proberen ze dan toch weer iets te zoeken om op aan te merken dus dat gaat bij mij ook ene oor in en andere weer uit