Wij hebben als kraamcadeau van het werk van mijn man een houten "koe" blokkenkar gekregen waar hij aan kan gaan staan... Heb hem vandaag voor het eerst aan hem gegeven omdat hij zich altijd op wil trekken aan zijn loopkarretje (maar das niet zo slim ) Hij vind het geweldig hij loopt heel de kamer door... Weet alleen niet hoe hij moet draaien met dat gevaarte voor hem
euh hij kan er nog weinig mee Er achter lopen gaat helemaal niet lukken maar hij speelt wel met de blokjes enzo. Ik vind het wel een leuk geluidje maken. Hij vind t bumba boekje leuker dat we ook hebben gekocht, en de telefoon met geluid, en de duikelpop We waren 70 euro kwijt
wij hebben die ook van vtech en dan de vorige versie (3 jaar oud denk ik) en onze jongste heeft er zoveeeeeeeeeeel plezier van loopt de hele dag achter dat ding hij vindt het geweldig
Toevallig ben ik er ook mee bezig voor Emma's eerste verjaardag . Die van VTech was mij ook al opgevallen. Fioon, waar zag je die van jou, volgens mij is hij van hout, ook erg leuk!