Hallo allemaal, onze dochter is toe aan en loopwagentje. Nu heb ik van mijn moeder een plastic met remmen op de wieltjes, maar die schuift zo door op onze tegelvloer. We kregen ook nog een andere, weer plastic zonder remmen. Levensgevaarlijk! Nu meen ik dat de houten loopwagens van woezel en pip of nijntje wel stabiel zijn? Er zijn ook vierkante houten met activityboard.... maar die hebben meestal weer geen rubber onder de wielen. Ik meen die van w & p / nijntje wel? Maar geen remmen... Zijn er nog meer die rubberen wielen hebben? En ook nog remmen / standen? groetjes
Wij hebben die van Woezel en Pip (hout), die maakt weinig geluid op de vloer en is stevig. Geen remmen, maar dat is toch ook niet nodig...? Die van Ikea hebben wij toevallig ook, maar die is niet erg stevig voor als ze net gaan lopen. Mijn peuter gebruikt m nu wel.
wij hadden de loopwagen van Vtech, zit geen rem op ofzo.. is wel erg stevig. een week later liep ze los..eigenlijk ook zonde want hij was niet heel goedkoop haha
wij hebben de woezep en pip en een gladde tegelvloer en hij is voldoende stevig en vliegt niet vooruit. Wielen zijn van hout met een rubbertje eronder/tussen en krast niet.
Wij hebben de houten van Nijntje. Deze lijkt redelijk stabiel en rolt niet zo snel vooruit als een loopauto die hij ook heeft. Hier gaat de fase van achter het wagentje lopen ook bijna beginnen en ik heb er wel een veilig gevoel bij
Wij hebben die van vtech met afneembaar activity center. Hebben ze beide veel mee gespeeld. Het rondlopen deed zoonlief meer, dochter is pas sinds het weekend erachter willen gaan lopen, vandaag loopt ze los Maar hij maakt wel veel geluid met rondlopen. Dat vind ik wel minder. Maar alleszins hier zijn geld waard geweest
ja die hebben wij ook ! en inderdaad hij maakt wel veel geluid haha maargoed dat nemen we dan maar voor lief. de eerste keer dat ze er achter stond moest ze huilen , ze vond het blijkbaar erg eng , later speelde ze alleen met wat erop zat en toen vond ze hem niet meer eng, liep er een week achter en toen los . dus ik heb er ook wel goede ervaringen mee, en vind hem ook erg stabiel wat goed trouwens dat ze los loopt ! ik vond het zn leuk gezicht
Wij hebben een gewone houten loopkar gebruikt voor beide kinderen, in de bak wat zwaar speelgoed om het te verzwaren en het was ideaal. Hij is trouwens te koop als je interesse hebt wil ik je wel een foto sturen?
Ik heb er een gekocht op loopwagens.nl, een pipolino ofzo. Een houten in ieder geval. Daarbij kon je de wielen wat laten aanlopen zodat het niet zo snel vooruit schiet. Maar merk wel dat mijn zoontje het binnen de korste keren door had (met 10 maanden al) hoe hij moest duwen zodat hij niet viel.
Ja hier ook huilen, als ik het nog maar bij haar zette... Maar hebben een erg gladde vloer dus het schuift wat en ze is de eerste keer te snel willen gaan en gevallen en denk dat ze dat lang meegedragen heeft. Wij hadden het activitycenter altijd in de box als ze nog kleiner waren. En na de eerste stapjes met steun, terug op het wagentje gehangen. Ze is zo schattig nu ze los stapt. En ze is heel stevig aan't stappen, ah ja, wat wil je. Wel kunnen maar niet willen...