Ik heb via marktplaats twee opties lopen: - chicco loopwagentje - v tech babywalker Die eerste lijkt minder stabiel omdat ie maar 3 wielen heeft. De v tech heeft er 4. De chicco heeft een activiteitengedeelte erop zitten, de v tech ook alleen is die ook afneembaar en meer geluidsdingetjes etc. Beiden hebben geloof ik geen weerstanden en de v tech is wel dubbel zo duur... (alhoewel, het blijven marktplaats prijzen) welke zouden jullie nemen??
Wij hebben die van Vtech en inderdaad, geen weerstand en dan ook nog een plavuizenvloer.... Maar gaat prima (wel 2ehands dus ietswat versleten banden, scheelt ook). Vrienden van ons hebben ook de V-Tech en hebben het heel simpel opgelost door een stukje papier tussen de banden te doen zodat de walker wat minder snel rolt. Zowel bij ons als bij hun gaat het prima. Daarbij staat ons dochtertje vaker aan de kant waar het activiteitenbord bevestigd is dan aan de loopzijde, ze vindt al die toeters en bellen prachtig. Lopen doet ze er ook mee hoor maar we hebben ook een voetenkrukje (ook geen weerstand + kan omkiepen) die ze geweldig vindt om mee te lopen... Gaat ook prima! Mijn mening? Lekker die van Chicco of V-tech kopen (2ehands, nieuw zijn ze echt belachelijk duur) en hem er mee laten spelen. Kindjes leren snel genoeg en beiden babywalkers zijn al leuk vanaf 6 maanden (vanaf 1 jaar vaak om mee te lopen). En waarom is het wel goed als ze langs tafels en banken lopen maar niet goed met zo'n walker? Je kindje gaat daar echt geen 4 uur mee door het huis lopen hoor (en zeker niet als hij nog niet goed kan staan) dus don't worry... Zo'n loopstoeltje (waar hij in moet) zou ik persoonlijk niet kiezen.
Thanx! Ik ga voor de v tech (chicco heeft 3 wielen en lijkt me minder stevig, v tech is nieuw ook veel duurder)en wat een goeie tip van dat papiertje ertussen!