mijn dochtertje is ruim 14.5 maand en is erg boos op me als ik haar weg heb gebracgt of weg ben gegaan en haar bij papa heb gelaten. tot uren na datvikbhaar heb opgehaald of terug ben is ze boos, wil ze niet bij me en is ecgt gefrustreerd. ik heb het haar proberen uit te leggen, haar met rust te laten, juist met haar gaan spelen. maar ze blijft steeds boos. heeft iemand tips hoe ik dit makkelijker kan naken voorhaar maar ook voor mij. ik ga namelijk steeds met een ontzettend rot geveol weg. dank je alvast
Och wat vervelend zeg. Kan me voorstellen dat het niet leuk is..! Probeer zo veel mogelijk gewoon uitleg te geven en een houding aan te nemen dat het niet anders kan. Laat haar niet voelen dat je je er zelf ook rot onder voelt, want dat voelen ze feilloos aan.. Maar het kan ook zo zijn dat ze misschien wel in een verlatingsangst periode zit. Dat maakt het niet makkelijker voor jullie. Maar het uitleggen waarom en dat je haar weer op komt halen en van haar houdt is erg goed denk ik! Sterkte!