Wij hebben ook die van Chicco. Voornamelijk de voorkant is nu in gebruik. Ze trekt zich wel eens op aan de achterkant, maar staat daar dan maar een beetje te kijken. Als ze zich aan de voorkant probeert op te trekken slaat dat hele ding trouwens om.Vorige keer lag ze ineens plat op haar rug met dat ding op haar gezicht. Ik zet nu altijd iets op de pootjes zodat dat niet meer kan, maar zo kan ze niet meer bij de achterkant. Doe ik iets fout ofzo?
Hier ook de Nijntje loopwagen. Vind hem er ook erg cool uitzien trouwens! En niet duur. Ons meisje is er erg blij mee. Helemaal alleen loopt ze er nog niet mee maar ik denk wel dat dat binnenkort gaat gebeuren, ze doet het elke dag beter. Zo'n leuk ding!
Ik wilde voor een v tech gaan maar mijn dochtertje liep al met haar eerste verjaardag. Toen heb ik een houten poppenwagentje gekocht van janod. En die vind ze geweldig ze doet er van alles in en loopt ermee door het hele huis. (en heeft rubbere wielen wel zo fijn voor de vloer en onze onderburen)
Hier ook de nijntje! Super ding, ze raced er al heel de kamer mee door! We hebben ook die van Vtech, maar deze erbij genomen ivm de remstand.