Wij gaven ze beide een Dove pakket (niet echt origineel) en de liefste ook een bos bloemen (was ook het langste hier, de eerste maar 2 dagen). De vk hebben we bonbons met een mooi schaaltje gegeven en de vk die de bevalling heeft gedaan (zou doen) hebben we nog een mooie krans gegeven met vogelzaadjes etc. om op te hangen. Misschien kan je hier wat mee?
Wij hebben van ons een enorme bos bloemen gegeven, van Quinn een rode roos! Want die 2 waren gek met elkaar hihi Ook hebben we een grote kaart gekocht en hebben we uit ieders naam een stukje geschreven voor haar! Het was een enorme schat, we hebben onwijs gelachen met haar mis haar soms nog steeds. We hebben trouwens nog steeds contact met haar
Een foto van onze jongen voor in haar plakboek en een grote doos chocolaatjes. We hebben erg veel zitten snaaien in de kraamtijd, het was ook echt een gezellig mens, dus dat leek me wel toepasselijk... Flientje
Een heerlijke fles wijn (even zitten vissen naar haar voorkeur) met daaraan een foto van Ollie, waarop de tekst: "Bedankt en groetjes namens Ollie." Ze vond het heel attent!
wij hebben een douglas bon gegeven. Het was zo'n lieve meid die veel in haar eiegen tijd deed. puur omdat zei vond dat er teweinig uren werden toegerekend en als ze het bij een gezin erg goed naar haar zin had deed ze een uur of 1,5 uur eiegen tijd. Wij vonden het niet nodig maar ze vond het belangrijk dat de papa echt ook even een weekje niks hoefde te doen haha. We moest gewoon een koordje door de bus doen zodat me vriend niet om half 8 strak aangekleed en gedoucht klaar stond. Ze vond dat de papa's ook wel gewoon koffie op bed moesten krijgen. Het was heerlijk.
Een doos merci en een grote bos bloemen! Wel jammer we wilden nog het geboortekaartje via d email doorsturen (hadden niet meer over) had ze haar emailadres opgeschreven voor ons; kon ik het niet helemaal ontcijferen op allerlei manieren proberen te schrijven...maar mislukt... en we hadden zooooo eeen leuke...wel jammer dat dat niet gelukt is
Een grote bos bloemen met het geboortekaartje eraan en de vraag als er ooit een tweede komt, of ze dan terug wil komen... Mijn KV heeft zelfs haar vakantie een dag opgeschort voor ons, omdat ik op de laatste dag ineens koorts kreeg door een beginnende borstonsteking en oververmoeid zijn.. Ik kreeg daardoor wat extra uren, en ze vond het zo vervelend als er die laatste dag weer een ander kwam.. (dat zou dan nummer 4 zijn.. )
Wij hebben een heel mooie vaas gegeven met bloemen erin. Was mooi bloemstuk! Ze zei zelf dat ze daar wel van hield. Verder heb ik later nog foto's van onze kleine gestuurd, maar heb er helaas nooit meer iets van gehoord.
Wij hadden een doos met gebak gegeven. Het was een echte zoetekauw en ze zei dat ze gek was op gebak.
Wij hebben haar een hele mooie bos bloemen gegeven en een kadobon. Het gaat uiteindelijk om het idee.
Wij hebben een weleda-verzorgingspakketje gegeven, en het geboortekaartje van Lars. Ook nog fotos nagestuurd waar zij op staat met Lars. En nog steeds contact met haar, ze is hier laatst nog geweest om even bij te kletsen. Was supergezellig. Zij kwam ook altijd sochtends heel vroeg, en vond dat mn vriend ook wel ontbijt op bed mocht krijgen dus nam ze onze huissleutel mee zodat we er niet uit hoefden om haar binnen te laten. De laatste 2 dagen kregen we een andere die alleen maar buiten stond te roken, en tv zat te kijken, en die hebben we dan ook niks gegeven.