hoi meiden. heb net een test gedaan. ik ben 5 weken zwanger. ik ben zo blij maar ook erg bang na mijn 2 mk. jennefer
Hoi Jennefer, Kan je heel goed begrijpen. Maar toch onwijs gefeliciteerd met je zwangerschap. En hopelijk gaat het dit keer goed.
Gefeliciteerd! Probeer toch te genieten van je zwangerschap! Een collega van mij heeft ook 2 miskramen gehad, en heeft nu een gezond kindje.
hoi bedankt meiden. zal ik zeker doen. net de gyn gebeld ik kan maandag terecht voor een echo. ( dit hadden we afgesproken) ik zou nu vaker een echo krijgen jennefer
SUPER! Gefeliciteerd, dit kan je wel gebruiken na het afgelopen jaar, geniet ervan en ik duim mee voor a.s. maandag.
van harte gefeliciteerd met je zwangerschap... en dat het natuurlijk allemaal goed mag gaan. groetjes marijke
hoi meiden bedankt. en anakin je hebt gelijk. ik kan dit goed nieuws echt gebruiken. vind het alleen erg dat ik me moeder niet kan bellen om haar te vertellen dat ik zwanger ben. weet wel dat ze van boven kijkt en blij is. mis haar nu echt erg en vooral haar stem jennefer
van harte gefeliciteerd! Ik snap je angst.. heb ook 2 miskramen achter de rug en had er geen vertrouwen meer in.. maar zie hier..al 21 weken zwanger en alles gaat okee met de beeb! Hou moed! Liefs, Paula
jennifer meis ik snap dat wel zou het ook hebben die angst. ik duim voor je dat het goe blijft gaan gefeliciteerd probeer er van te genieten