Loopy, Wat geweldig om te horen dat je weer zwanger bent! Ik zal in spanning met je meeleven en zou het leuk vinden als je ons op de hoogte houdt bij de december mama's. Ik vind het zo heerlijk voor je en kleine Bas waakt vast goed over jullie twee! Liefs Olga
Heeeeeel erg gefeliciteerd! Je merkt het al aan de reacties hier: iedereen gunt het je zo! Verschrikkelijk wat je hebt meegemaakt.. ik hoop dat het je vertrouwen in een goede zwangerschap niet te erg in de weg zal staan.. jouw kindje gaat komen!
Lieve Loopy, ook hier wil ik je nog eens héél graag feliciteren met je zwangerschap! Super goed nieuws. Liefs Miranda.
Hé Loopy, Nogmaals ontzettend gefeliciteerd! Heerlijk voor je! Ik hoop dat je over een kleine 9 maanden een gezond kindje in je armen houdt. Ik wens je een fijne en voorspoedige zwangerschap toe!
Loopy, Gefeliciteerd met dit fantastische nieuws! Ik heb de afgelopen tijd in spanning met je meegeleefd (wees niet bang: ik ga je heus niet stalken, maar jouw Bas* heeft me zo geraakt dat jij me steeds zult bijblijven) en ik vind het helemaal super dat je je strepen hebt! Heel veel geluk met je zwangerschap gewenst!
Heej meid, heb je verhaal ook van de kantlijn gevolgd en wil je echt heel veel plezier wensen met dit nieuwe wondertje het is je gegund! liefs
Ik weet niet of ik je nou ergens al gefeliciteerd had....(zat ali illegalie op het werk te kijken) maar dan nogmaals: GEFELICITEERD!