Wow Loopy.........Heb het verhaal van je dappere mannetje Bas gevolgd en ook daarna je weg naar een brusje voor hem... Super gefeliciteerd! Hopelijk gaat alles nu gewoon goed en heb je straks een wondertje in je armen... Gefeliciteerd!
Ook van mij, een dikke proficiat! Bas zal over je kleintje waken! Ik wens je ondanks dat het soms erg moeilijk en zwaar zal zijn een fijne zwangerschap en probeer er van te genieten. Kus Lizzie
meiden, ik heb vanmorgen bloed verloren. ik ben zo vreselijk bang en onzeker, dat ik even een paar dagen wegblijf en ik heb mijn banner even weggehaald.... als het doorzet was het vruchtje niet sterk genoeg. ik hou jullie op de hoogte.
he verdikke meid. had zulk goede hoop voor je en je verdient het zo! heel veel sterkte en dikke knuf!
oooh lees het net pas meis, wat erg voor je ik bid op mijn blote knietjes dat het alsnog niets betekent en dat je gewoon nog lekker zwanger bent
Loopy, Wat ontzettend rot nieuws. Om felicitaties in dit topic te voorkomen zet ik hem op slot. Indien hij weer open zou moeten, hoor ik het heel graag. Succes. Groetjes, Elvira Moderator