heel onverwachts, met 35 weken en 2 dagen zwangerschap, is Loopy afgelopen vrijdag om 19:55 bevallen van een prachtige zoon en broertje van Bas*, RENS! Rens heeft een keurig gewicht voor de zwangerschapsduur, 2750 gram en hopelijk mag hij volgende week lekker mee naar huis. Lieve loopy ook hier nog een keer van harte gefeliciteerd met je mooie wondertje, je droom die is uitgekomen!het is je allemaal zo gegund, ik wens jullie ontzettend veel geluk samen! wat is hij mooi he? smelt....
Loopy, Van harte gefeliciteerd! Gelukkig is het allemaal goed gegaan en heeft Bas* er een broertje bij! En mooi ventje is het!
Wat een prachtig wonder. Je verhaal van Bas is mij altijd bijgebleven, erg aangrijpend. Heel veel geluk met Rens, geniet ervan.
Gefeliciteerd meid! Geniet lekker van je prachtige zoon en alle tijd die komen gaat. Het is je zo ontzettend gegund! dikke kus!
Loopy hier ook nogmaals gefeliciteerd met de geboorte van je zoontje en bas* zn broertje. Ik hoop dat je snel met zn 2e naar huis mag. XXX Gusam
loopy van harte gefelichiteerd met je 2de zoon en broertje van bas* Hopelijk maken jij en rens het goed en mag je gauw samen met je prachtige knul samen thuis genieten!
Wauw...!!! Loopy, van harte gefeliciteerd met jouw tweede kanjer! Ik weet zeker dat Bas* goed over zijn broertje zal waken Ontzettend veel geluk gewenst. Hopelijk volgende week lekker thuis verder genieten Liefs Minya
Loopy gefeliciteerd met je tweede zoon en nu genieten. Bas*gefeliciteerd met je broertje ik weet zeker dat jij over zijn schouder mee kijkt.
Hey wijffie Hier ook nogmaals gefeliciteerd met de geboorte van je 2e zoontje Rens Ik ben zo blij voor je. Weet zeker dat je ventje Bas* over hem zal waken. Hoop dat je snel naar huis mag en je Rens mee mag nemen Dikke knuffel voor jullie alle 2
Wauw! Wat een geweldig nieuws en wat een schitterende kerel! Lieve Loopy, GEFELICITEERD! Jouw lieve Bas zal over zijn broertje waken... zeker weten! Liefs, Josien