Op dinsdag 22 juni is onze tweede dochter Milou geboren! Na een bevalling van 4 uur maken we het beide goed. Groet Snoozie
Van harte gefeliciteerd en geniet er lekker van! En wat vind 'grote zus' er van? of heeft ze t allemaal niet echt door?
GEFELICITEERD met jullie dochter Milou!! Wauw een bevalling van 4 uur!! Moet je me tegen die tijd maar eens gaan uitleggen hoe je dat doet !
Bedankt allemaal voor de felicitaties!! Het gaat allemaal heel goed en Lilly is een hele trotse grote zus, erg lief voor Milou! Pluys, ik zal het je t.z.t. wel even vertellen Groetjes Snoozie
daar hou ik je aan! Maar hoe gaat het met jou? Hoe is het om 2 mooie dochters te hebben? Fijn dat Lilly zo lief voor haar kleine zusje is!
Hier gaat alles heel goed, mede door de korte bevalling ben ik fysiek alweer heel fit. We zijn echt goed onze draai aan het vinden nu. Het is prachtig om nu twee dochters te hebben en ik vind het allemaal veel relaxter nu zo voor de tweede keer. Milou draait als het ware al helemaal mee in het gezin. De bv loopt super en de nachten zijn ook redelijk goed te doen. Bij jullie al kriebels voor een tweede pluysje??
Wat heeft ze een prachtige naam gekregen! Van harte gefeliciteerd met jullie 2e meid. Hoe vindt grote zus haar? Elmo *we zijn goed verhuisd, mede mogelijk gemaakt door jullie dozen *
ohh wat lekker zeg dat het al zo goed gaat!! Ja hoor hier zeker kriebels voor een 2de pluysje, maar wil toch even nog een jaar of 2 proberen te wachten . Waar blijvende foto's van je mooie meiden?!?
Ha Elmo, Wat fijn dat de verhuizing goed gegaan is en dat de dozen goed van pas zijn gekomen! Geniet in jullie niet huis! Groet Snoozie