8 weken ZWANGER VAN DERDE EN GEEN GEVOELIGE BORSTEN ZOALS BIJ DE EERSTE,MEISJE

Discussion in 'Ik ben zwanger' started by ka2008, Jan 22, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ka2008

ka2008 Lid

Jun 8, 2008
    23
    0
    0
    #1 ka2008, Jan 22, 2010
    Last edited: Jan 22, 2010
    Heb even een rare vraag ben zwanger van de derde(8 weken) en bij de eerste(jongen) had ik gevoelige en gespannen borsten en bloedend tandvlees,emotioneel en lief en erg moe,bij de tweede een meisje geen bloedend tandvlees,niet moe maar fit,geen gevoelig borsten en ook normaal,niet chagrijnig ofzo en bij beide een andere dracht,maar die is nu nog niet te zien en er verschijnen 2 puistjes op mijn gezicht(staat op internet dat je dan een meisje gaat krijgen)
    Nu ben ik morgen 8 weken zwanger en had tot 3 weken terug een erg kort lontje,heb veel gelapen(moe)en dat heeft me denk ik goed gedaan,want het gaat weer beter en was ook tegen de kids chagrijnig en tegen manlief(bij eerdere zwangerschappen niet gehad)
    ik vraag me of ofdat het dan een meisje gaat worden,omdat ik weer gene boedend tandvlees heb en gevoelige borsten,zoals bij mijn tweede zwangerschap en omdat ik nu 2 puistjes zie,of kun je daar echt niet een gokje op wagen,ik heb geen voorkeur,maar ben zo benieuwd!
    Ben wel wat emotioneel,maar niet zo erg als bij de eerste!

En heb tijdens de gemeenschap bovenop mijn man gezeten ha ha(wat volgens de fabeltjeslijst ook op een meisje wijst!)

2. Alita

Alita Niet meer actief

ik denk niet dat je zo kunt denken maar wie weet!!!

3. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Gefeliciteerd, maar denk dat je niet van te voren kunt weten welk geslacht het word. Afwachten dus.

4. Alita

Alita Niet meer actief

hahaha nou dan zouden er een hoop meisjes geboren worde....

5. Alita

Alita Niet meer actief

@Truus al getest meid?!:D

6. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Ja, negatief. Had gisteren al getest. Maar nog geen ongi te bekennen..

7. Alita

Alita Niet meer actief

oeeh geen bloed geeft moed meid...succes!!!

8. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Hihi inderdaad. Dank je wel! :D

9. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

Oct 12, 2007
    6,168
    1
    0
    on the moon
    Gefeliciteerd!:)

Share This Page