lootjes trekken, surprises en gedichten

Discussie in 'De lounge' gestart door einad, 8 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mimi83

mimi83 Niet meer actief

Ik zou voor hem een computer maken als surprise en er lekkers en eventueel drank afhankelijk van leeftijd in doen.

2. Joycey

Joycey Niet meer actief

Het meisje in kwestie had problemen met haar e-mailadres, omdat ik de beheerder was, werd het lootje naar mij toe gestuurd. Ik zag dat zij mij had getrokken.

3. Joycey

Joycey Niet meer actief

Goed idee, thanks! :)

4. GailH90

GailH90 Actief lid

4 mei 2015
    395
    67
    28
    ik heb ooit toen ik totaal geen inspiratie had het cadeau waterdicht verpakt en in een bak met water gelegd en die ingevroren (A) En bij mijn ex schoonvader die erg van tuinieren hield een surprise gemaakt met een plant erin en de bak gevuld met koeienstront.

5. amdaa

amdaa VIP lid

28 mrt 2015
    9.670
    11.009
    113
    Maar weet je echt niks van haar? Ook niet over een grappige gebeurtenis/voorval van afgelopen jaar waar je op terug kunt grijpen?

Als ik echt niks weet bedenk ik een speurtocht door het huis incl raadsel/gedichten op elke vindplek.
    In jouw geval kun je dus 6x een kado van 5e kopen [telkens een net andere versie], die op 6 plekken verstoppen en daar 6 raadselgedichten bij bedenken.

Degene die het krijgt is dan ook meestal even bezig met het bij elkaar zoeken van de kado's

6. Ze klust geloof ik wel graag.
    Komt uit a'dam.

Misschien kan ik een paaltje maken?

7. missle

missle Fanatiek lid

4 mrt 2010
    1.526
    1.073
    113
    Maak een random dier van een doos, aan de voorkant de kop en aan de achterkant een gat met (indien van toepassing) een staart er overheen. Cadeautje in een zak doen, dichtknopen en dan in een vuilniszak. In dat gat aan de achterkant stop je de open kant van de vuilniszak, die je mooi aan de buitenkant rimpelt als een anus :cool: De vuilniszak verder flink vullen met peperkoek die je met water gekneed hebt tot de juiste substantie. :D In je gedicht verwijs je subtiel naar de ingang van de surprise...

Hier heb je zelf tenminste ook nog plezier van op de dag zelf ;)

8. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.274
    6.802
    113
    ha ha...ranzig

9. Heb het maar beschaafd gehouden haha
    Een kartonnen doos met dubbele bodem en daarop met purschuim een S gemaakt, voilà een 'chocolade letter'

10. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.274
    6.802
    113
  11. Nu het gedicht nog..

Deel Deze Pagina