Is deze ovulatietest positief?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Pitahaya, Jan 28, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Deze ovulatietest is toch positief? Of nét niet?
    Ik heb daarnaast namelijk ook een cb gedaan (die roze) en die geeft gewoon een rondje en geen smiley... Dus dan lijkt het mij dat hij nog net niet positief is? Wat vinden jullie?

2. SMJD

SMJD Fanatiek lid

Oct 17, 2016
    1,890
    444
    83
    Lijkt mij wel bijna. Wellicht vanavond nog eens testen

3. Pitahaya

Dus jij zegt nog niet helemaal?
    Ik ga vanavond inderdaad nog even testen. Alhoewel we een feestje hebben dus dat zal dan wel pas heel laat worden. Ben benieuwd.

4. Puck85

Puck85 Actief lid

Apr 17, 2014
    259
    1
    18
    NULL
    NULL
    Ik moet zeggen dat ik hem positief vind zelfs een tikkeltje donkerder dan de controlestreep maar het kan zijn dat hij vanavond nog meer knalt

5. Pitahaya

Ik vind dat zo gek. Meestal geeft cb juist heel snel positief aan heb ik het idee. Dan trek ik hem eruit en dan zijn de streepjes nog helemaal niet gelijk. Maar nu dus niet... Heel apart.

6. rianne2985

rianne2985 Niet meer actief

Ik heb altijd gelezen dat je niet naar de streepjes moet kijken op een cb test.
    Maar idd aan het einde van de middag of begin van de avond nog een keertje testen en iig gezellig maken vanavond of morgenochtend en maandag nog een keer.

7. romyatilla

romyatilla Fanatiek lid

Jan 22, 2015
    1,325
    14
    38
    Female
    Zaandam
    Zeker wel positief hoor!!

8. romyatilla

romyatilla Fanatiek lid

Jan 22, 2015
    1,325
    14
    38
    Female
    Zaandam
    Misschien wordt hij nog wel donkerder bij jou en geeft de cb daarom nog geen piek aan.

9. Baby dream

Baby dream Niet meer actief

Ik vind hem zeker wel positief. Apart dat cb nog geen smiley geeft. Ik gebruik ook cb naast dipstick testen en vertrouw de cb toch wel het meest. Heb het idee dat ze wat minder gevoelig zijn, dus als ik die smiley zie weet ik pas echt zeker dat ik mn piek gevonden heb. Vind die dingen erg prettig. Anders de komende uren niet te veel drinken en dan begin vd avond weer een testje doen? Misschien zegt de cb dan ook positief want ik vind je dipstick zeker positief!

10. Amch

Amch Fanatiek lid

Jun 21, 2015
    1,014
    388
    83
    ik vind hem ook positief vooral na die die vorige test die al aan het oplopen was miss vanavond nog een keer testen en klussen voor de zekerheid

11. Juffie26

Juffie26 VIP lid

Oct 24, 2011
    10,011
    1,860
    113
    Zo ziet mijn positieve test eruit.
    Ik vind die van jou nog niet donker genoeg om positief te zijn. Bij mij geeft de cb wel een smiley.

Attached Files:

12. Juffie26

Juffie26 VIP lid

Oct 24, 2011
    10,011
    1,860
    113
    De cb was gelijk met de dipstick positief.
    Om 16.15 uur deed ik ook de 2 testen en toen nog negatief en 3 uur later om 19.15 uur dus knal positief.
    Zal een foto plaatsen van ds test niet positief om 16:15 uur en die van 3 uur later. Blijven testen kan snel veranderen.

Attached Files:

13. Juffie26

Juffie26 VIP lid

Oct 24, 2011
    10,011
    1,860
    113
    Kijk zo snel kan het gaan

Attached Files:

Share This Page