Mooie test, gefeliciteerd. Nu op naar vanmiddag, ik ben benieuwd, maar ziet er voor nu goed uit. Je kan weer even ademhalen
ik heb nu een waarde van 217!!! krijg woensdag voor de zekerheid een hele vroege echo omdat die het zeker wilt weten
Mooie startwaarde!! Weet niet of ze al iets gaan kunnen zien op de echo buiten verdikt baarmoederslijmvlies maar ik hoop op een plakkerd voor jou deze keer!! Voorzichtig gefeliciteerd!
dankjewel de vorige keer had ik zelfs al geen verdikt baarmoederslijmvlies meer dus dat zou al een stap vooruit zijn
217 op nod is heel keurig! Ik had 207 en waren ze heel blij mee! Joehoe wat een wonder! Gefeliciteerd
Maak me zelf weer gek maar had het zaterdag ook alweer licht bloed verlies enkel een spoortje bij afvegen nu ook weer
Je kunt niets anders doen dan afwachten,hoe vervelend ook. Ik hoop dat het bloeden niet doorzet voor je.
Super mooie test zie ik nu voorbij komen! En een hele mooie startwaarde is het zeker.. Wat betreft het enkele keer bloed ... Ja dat is helaas afwachten hopelijk betekend het niks en krijg je een goede echo met een prille zwamgerschap te zien!
gelukkig weer bij 1 keer gebleven een spoortje bij afvegen krijg morgen ook nog een keer opnieuw bloedtest voor het geval er niet veel te zien is op de echo dan weten we in ieder geval hoe de hcg verloopt. een van jullie er varing met zo'n vroege echo. Ben al de hele dag goed misselijk tot maagzuur oprispingen zullen er maar op houden dat dat goed nieuws is
Goed nieuws dames volgens de gynaecoloog hebben we een snelheidsrecord te pakken zo snel na mk had hij nog niet gezien. Waardes van 217 naar 478 en een heel klein stipje met een soort wolkje gezien. dus zelfs op 4 weken en 3 dagen was er iets te zien aahhhh kan wel gillen.
Van harte gefeliciteerd!! Geniet ervan. En wat betreft het bloeden, ik snap dat het eng is, zeker na een miskraam (heb ik ook meegemaakt met als eindresultaat een mooi en gezond kindje). En een goede echo zegt toch echt wel wat! Hoop dat het zich allemaal zo mooi blijft voortzetten!