Hallo! Ik had deze maand een goede hoop maar die is vandaag helaas weg zit op dag 24 van de 28 en zit op 10 misschien al 11 dpo en heb vanochtend negatief getest, met die van de kruidvat 2v5. Me borsten doen wel pijn sinds 2 dagen na mijn eisprong.. en nu mijn tepels ook, heb ik nog nooit gehad.. Maar ben een beetje verdrietig dus hoop hier eigenlijk verhalen te hopen dat sommige pas op nod positief getest hebben ofzo ? xx
Heb helaas geen antwoord voor je, Maar ik lees ook even mee heb ongeveer hetzelfde mijn tepels doen ook zeer en vervellen.
op welke dag zit je? heb je al getest? Dat vervellen heb ik niet maar is ook wel vreemd ja! Als ik een lange tijd heb gelegen als ik uit bed kom lijkt het net of er een paar bakstenen aan me lijf hangen zo zeer doen ze!
Ik had het ook en moest de maandag/dinsdag ongesteld worden. Daarom de zaterdag een test gedaan, dus ongeveer 11 dpo. Negatief, geen streep te bekennen. Ik ging er van uit dat ik ongesteld ging worden. Die bleef dus uit, en daarom de dinsdag (op nod dus) een test gedaan; tuurstreep. De donderdag (twee dagen na nod) testte ik zwanger 1-2 weken. Volgens de echo inderdaad op maandag bevrucht geraakt. Vaag verhaal misschien maar ik test dus laat positief
Ik teste bij deze zwangerschap al op 10 dpo positief. Er zijn late testers maar met de kv (heel licht) en de cb digitaal (2-3 weken) op 10 dpo positief
Heb zondag getest 4 voor nod tenminste dat denk ik ben nog onregelmatig. De afgelopen keren had ik last van mijn borsten gewoon zeurderige pijn en dan werd ik ongv na 14 dagen ongesteld dus link dat aan mijn eisprong. Heb nu ook sinds gisteren pijn links lager dan mijn navel.
Ik zie dat het dus bij de meeste al rond de 10 dpo is en een enkel heel laat Ja.. ik kan ook maar alleen afwachten natuurlijk, heb hier ook 3 clearbleu digital liggen dus denk dat ik die over morgen ga proberen! pff hoop het zo! De laatste wachtweek is killing me!!!
Vooral nog geen conclusie trekken. Ik teste met kv2v5 pas 2 dagen na nod echt een streep, voor nod echt een tuurstreep.. Cb digital zal je echt duidelijkheid geven. Ik zeg, doen !
Ik testte heel vroeg al duidelijk positief. Bij de laatste zwangerschap testte ik met avondurine met CB plus 6 dagen voor NOD en deze was duidelijk positief !
Oh nee ik zit nu net te kijken en heb zonder indicator.. dacht echt dat ik de goeie had gepakt in de winkel, niet dus. Dus deze zonder indicator kan ik nog niet gebruiken of pas op nod?
Ik teste 9 dagen na de terugplaatsing positief. Kruidvat was nog heeeel licht, maar met de CB digitaal stond er al wel 'zwanger 1-2 weken'.
10 dpo positief met Z&K midstream test en op 11 dpo 1-2 zwanger met CB in deze zwangerschap Bij mijn vorige zwangerschap testte ik 12 dpo 'zwanger' met de CB digitale test zonder indicator.
nee, haha heb de verpakking open gemaakt en plastic er af gehaald om in de bijsluiter te kijken en heb de bon ook niet meer maar dat geeft niet.. ik heb nog 2 van kruidvat 2v5, en 2v10 met dat plusje. Dan moet ik toch weer ff wachten of morgen naar de winkel maar dan heb ik me ochtendplasje niet meer dus word het toch pas overmorgen denk ik.. he balen
Ik testte op 11 dpo met de clear blue zwanger/niet zwanger positief. Zonder weken indicator er is nog hoop