dat weet ik niet maar deze test is een zwangerschaps test en als ik het zo moet geloven is 2 streepjes toch zwanger?
ja heb er nog wel 1 liggen maar heb er al een stuk of 4 gedaan en die ik in deze onderwerp had gezet daar staan er 2 streepjes en als ik het nu doe niet dus weet het ook niet? want op die jullie nu allemaal zien lijk ik wel zwanger en ben ook overtijd dus zou best kunnen
Bij al die andere testen stond er 1 streepje deze foto is van 3 weken geleden namelijk en me ongesteld heid blijft wel weg dus weet het ook niet
In hoeverre dat ik hier op het forum heb gelezen zijn de testen die dokters gebruiken ver weg van gevoelig. Anders een cb met weken indicator? Is misschien wat duur, maar ja je moet ze nu ook kopen en je weet nog steeds niks zeker. Dan heb je tenminste geen rare streepjes, maar gewoon de woorden.
ben je zeker van je eisprong? Heb je altijd dezelfde cyclus? Ik zie 2 streepjes maar voor 21 dpo lijken ze erg licht... Je koopt het best een cb digitaal met zwangerschapsindicator. Die is gewoon duidelijk, geen twijfel mogelijk... Toch een voorzichtige gefeliciteerd!
Is dat urine onderin? Lijkt me dat je dan wel erg veel urine hebt gebruikt hihi. Maar verder kan ik helaas ook niks ontdekken. Ik sluit me aan bij een 2v5 of een action test halen