Ik zie een streepje! Nog iemand ik wil het zo graag weten morgen geven we feest en als ik toch niet zwanger ben lus ik wel drankje ik zit op 12 dpo
Ik zie ook wat, maar als ik je test inzoom op mijn tablet, lijkt het streepje scheef te lopen. Dus wat schuin staat. Overigens zie ik ook een soort vlek rechts. Zou je wat druppels water in het druppelvak willen doen en daarna nogmaals een foto willen maken en plaatsen?
In het echt is het streepje gewoon recht en heb er druppel opgedaan maar geel gaat niet weg maar dat geel zit niet tegen het lijntje aan
ik zie nog niks...wanneer is je nod?? en zolang je nog niet ongi ben is de kans op zwangerschap er ook nog...dus ja wat drinken betreft....ik zou het zelf niet doen
Ik zie iets, dan dan wel heeeeel vaag. Op dit moment zeg ik echt negatief. Maar het kan nog positief worden natuurlijk!
Ik zie ook een vaag lijntje! Zou opletten met drinken voor alle zekerheid en overmorgen (dubbeling hcg) nog keer testen! Hoop dat t dan een mooi roze lijntje is voor je!
Zelfde lijntje als gisteren nog iets duidelijker ik kan niet om het streepje heen hief niet te turen maar kon vanochtend geen foto nemen in dag licht en nu is het moeilijk om op de foto te krijgen in kunstlicht Want het is natuurlijk heel licht lijntje Morgenochtend weer een testje want dan moet er verdubbeling zijn
En als je nu een foto maakt nadat hij is opgedroogd? Hoe ziet hij er dan uit? Zie ook wel een licht streepje.