Lopen deze op?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Justme87, Nov 2, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Justme87

Justme87 Actief lid

Jul 16, 2015
    113
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor de jullie lieve berichtjes.. Ga er zeker van proberen te genieten hoor:) stop nu verder ook met testen en moet erop vertrouwen dat het wel goed komt! Kan idd waarschijnlijk eerder voor m'n echo terecht.

2. Justme87

Justme87 Actief lid

Jul 16, 2015
    113
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jij natuurlijk ook gefeliciteerd met je test Big Wish!!

3. Big Wish

Big Wish Fanatiek lid

Oct 12, 2008
    1,314
    306
    83
    kinderopvang
    Dankjewel Justme.
    Zo stom. Zelfs nu kan ik het nog niet echt helemaal geloven. Ben al zoveel jaar bezig met mijn kinderwens. Ook toen ik geen relatie had. Moeilijk te bevatten dat het nu, als alles goed blijft gaan, werkelijkheid gaat worden.
    Was vandaag vrij en de test ligt al de hele dag op mijn nachtkastje, en elke keer moet ik er weer naar kijken. Zolang het nog zichtbaar is haha. Zo jammer dat de uitslag niet blijft staan.

4. Justme87

Justme87 Actief lid

Jul 16, 2015
    113
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik kan het ook nog niet geloven hoor, heb ook nog helemaal geen kwaaltjes nu alleen soms wat steekjes als ik me uitrek,verder niets..jij?
    Heb deze test eerder gedaan,zeker jammer dat het niet blijft staan. meestal blijft het zo rond de 24 uur staan(soms wat langer) heb je er wel een foto van gemaakt voor het weg is? Ik ga duimen voor je dat alles goed gaat!

Share This Page