Erg onzeker na meerdere miskramen. 1e test is bij 4+0. De dag erna mooie stijging. Maar daarna toch maar weinig. Weet ook dat het niet veel zegt als het goed oploopt, maar dit is mijn enige houvast.... Willen jullie kijken? groetjes pollewopje
Ziet er mooi uit. Spannend die eerste weken, helemaal na een miskraam. Die van de 23e is echt een knaller. Ik zou proberen niet meer te testen en je eerste echo af te wachten. Succes!
Ik vind het er erg goed uitzien, hoor. Maar ik snap dat je na een mk meer onzeker bent. Sowieso zijn die eerste weken killing. Ik duim voor een blijvertje!
Oh, nog even een toevoeging van mijn kant. Ik zou nu wel stoppen met testen want op een gegeven moment worden ze weer lichter. Dat heeft te maken met dat de testen de hoeveelheid HCG niet meer aankunnen. Je kan daar erg van schrikken, zeker als je test omdat je onzeker bent over een miskraam. Ik heb het zelf ook gehad een aantal weken geleden. Test werd helemaal wappie. Mocht je het toch niet kunnen laten en ze zijn lichter, kijk dan ook naar de controlestreep. Die ziet er dan ook lichter uit. Als je al een miskraam achter de rug hebt, dan mag je ook eerder voor de echo. Al met 6,5 a 7 weken. Dat geeft veel meer zekerheid dan die stomme testen
Mooie testen en lopen goed op... Gefeliciteerd !! Ook een tipje van mij stop met testen!! Maakt je zo onzeker en zegt eigenlijk ook niks. Eerste miskraam liepen me testen niet op tot een knaller maar werden ook niet lichter. Tweede miskraam knaller dan knal de ochtend voor de miskraam. Zo zie je zegt helemaal niks... Deze zwangerschap duurden het even voor die echt donker werd en zie mijn banner lekker zwanger Wacht gewoon op je echo
Ziet er super uit! Kheb ook zulke testen maar de onzekerheid blijft en kan het gevoel nog niet echt toelaten na de vorige ma. Voel me ook niet zwanger dus snap ook jou zorgen. Iig stoppen met testen
Dankjulliewel! Ik ga stoppen met testen, weet dat het eigenlijk niets zegt, maar je wilt enige houvast hebben he... Laatste miskraam liepen de testjes niet op, nu wel, dat is iig al iets beter! Maar na 4 miskramen wordt je met de dag onzekerder...pfff
Ik snap dat je zoveel getest hebt... heb ik zelf ook gedaan! Maar het ziet er goed uit! Van harte gefeliciteerd!