hoi Dames, Ik weet sinds zondag dat ik zwanger ben. Dat was 11 dpo. En ik ben nu 15 dpo. Mijn clearblue gaf 11 dpo al zwanger 1-2 aan en kV was erg licht. Vandaag nog een test gedaan en kV knalt bijna en ik wou graag een 2-3 zien nou blijft cb 1-2 aangeven. Wat echter wel opviel hij gaf erg snel zwanger aan en bleef lang doorladen voor de indicatie. Kan het zijn dat ik precies op de rand zit voor een 2-3? Zeker omdat hij zo lang bleef doorladen? En gezien mijn kV testen wel oplopen. Ik ben een beetje onzeker ervan geworden. Is de oploop van de testen netjes voor dit termijn? Licht kV +cb is van 11 dpo en de donkere kV + cb is van vandaag
Dan zit je idd op randje 1-2 / 2-3 zeker ondat hoj zo lang moest denken. Je oploop ziet er verder prima uit hoor
Je testen zien er prima uit. 4 dagen na de eerste CB hoeft ie natuurlijk ook nog niet op 2-3 te staan. Het is sowieso een indicatie, geen hard science. Zou even geduld hebben en dan pas weer testen, anders zo'n zonde van het geld. Ik testte 10 dpo 1-2 weken en heb daarna echt tot 5 weken gewacht met het doen van de tweede test. (en dat voor een test junk he ). Je testen zien er prima uit, dan zegt die CB niet veel!
Hahaha het is eindelijk zo he. Jij hebt zo vaak meegekeken naar mijn kaartjes ik weet niet of je ze nog kan herinneren. Maar die sprongen 10000 kanten op. Deze maand begon die al heel anders en halverwege helemaal. Ik wist toen al wel dat het raak zou zijn.
Mooi kaartje, met mooie dip hoor Overigens was je ei 1 dagje later en zit je dus 1 dagje korter in je dpo, maar dat mag de pret niet drukken
Hoi mijn naam is Martine en ben bezig met icsi. Mijn eerste verse tp was mislukt. Daarna een tp gehad van een mooie blastocyst waar ik zwanger van raakte maar helaas het misging met 5 weken. Nu zit ik op het wel bekende wachtbankje met weer een tp van blastocyst van 5 dagen oud. Heb alleen een vraagje. Want ben zo stom geweest om 3 dagen na tp te testen. Deze gaf een positief streepje. (Erg vroeg vonden wij) waarop ik een paar dagen nog getest was en deze negatief was. Nu vanmorgen weer getest en ik had ineens weer een positieve test in handen. Wel een heel licht streepje maar hij staat er wel. Wat moet ik hier nu van verwachten.
Hoi Martine ik ben niet bekend met tp’s maar het lijkt me positief denk dat je de meeste reacties krijgt in een eigen post gezien andere het anders niet zien. @RoGiJuLi weet jij wat van tp’s Af?
Als je een eigen topic aanmaakt krijg je meer reacties... Maar heb wel een vraagje voor je . Heb je pregnyl gespoten? Een blastocyst is normaal bijna zover om uit het schilletje te komen en in te nestelen en vaak gebeurd dat dezelfde dag nog of dag erna.. Dat komt overeen met dag 5 a 6 na eisprong. Welke dag na tp zit je nu?
@brownie1992 dit is precies de reden dat ze die cb van mij mogen schrappen uit het assortiment. Wat een onnodige onzekerheid vaak. Bedenk je eens hoe je je zou hebben gevoeld als je alleen de kV had gedaan... Maar fijn dat de test je nu gerustgesteld heeft Gefeliciteerd!
Nee ik heb geen pregnyl of iets hoeven te spuiten. Het is in een kunstmatige cyclus terug geplaatst met gebruik van progynova en utrogestan. Het was een 5 dgn oude blastocyst En ben nu 5 dgn erna. Dus in het totaal 10dpo. Maar heb nog nooit gehad Dat hij positief was 2 dgn na tp en tp en twee dgn negatief en vanmorgen positief. Dat blijf ik vreemd vinden, kan toch niet eerst positief en dan negatief en dan weer negatief. Blijkbaar wel want is gebeurd