Hallo Hier ben ik weer met mijn onzekerheid... dinsdag 22/11 een tp gehad van een 5daagse embryo. Vrijdag is dan mijn NOD en bloddname, maar ondertussen toch al positief getest. Nu vraag ik me af of dit goed oploopt zo? Heb helaas nog geen ervaring met oplopende testen (vorige keren bleven ze allemaal zoals de eerste en liep het dus mis)... de Kv2v5 test overigens wel goed en duidelijk positief, waar bv action of kv early echt tuurstreepjes aantonen... Heb ook wel al de CB ultravroeg en CB wekenindicator gedaan en die zijn beiden ook positief (met 1-2 weken)... Dus ik blijf toch best onzeker... gek ook dat er zoveel verschil kan zitten in de testen hé:/
Hier hoef je echt niet onzeker over te zijn! Wat een prachtige oploop!! Bij mij liepen ze echt veel minder snel op, en ik bleek zelfs een tweeling aan het maken te zijn Maar hoe dan ook, je bent zwanger nu! Gefeliciteerd, probeer ervan te genieten en op een gegeven moment te stoppen met testen! ♥
Ja vrijdag heb ik bloedname en dan ook eindelijk echt zekerheid! Dus dan stop ik ook volledig met testen... tot die tijd blijf ik toch wat onzeker helaas :/
Heel eerlijk. Verwacht niet dat dan ineens je onzekerheid in 1x weg is, want vaak is dat het niet Dan word je weer over hele andere dingen onzeker helaas. Het is even doorbijten, zeker dat eerste trimester