Hondenmandje...

Discussion in 'De lounge' started by Wilma, Apr 7, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Wilma

Wilma VIP lid

May 22, 2006
    6,396
    1
    0
    Uithoorn
    Onze floor (dwerg pincher van 9 maanden) is een enorme muts...ze heeft het altijd koud en zou het liefst hele dagen in iemand zijn trui (met die iemand er bij) vertoeven. Overigens heeft ze t helemaal niet koud...ze aanbid alleen warmte ;)
    Ze bleef dan ook elke avond van arm naar arm huppelen in de hoop in een trui te worden gestopt (en als dat niet gebeurde probeerde ze via zakken in vesten...mouwen en zelfs boorden er zelf in te komen :rolleyes: )
    En dat was nogal eens irritant als je af en toe eens wilde op staan om drinken te pakken of naar de wc te gaan. Dan bleef ze weer een eeuw om je heen tippelen omdat ze liever bij mij zit...maar bij mij past ze gewoon niet meer in mn trui en nog maar NET op mn schoot. Dus elke avond sprong ze bij mij op schoot...wachte tot mn vriend zat en klom dan over in de hoop op een warm plaatsje onder zijn trui....
    Nou was ze in eerste instantie ook n beetje een zorgebeestje want ondanks alle verhalen van puppies/honden vervuilen hun nest niet...deed floortje als doorbakken eigenwijs dit dus wel! Plus ze verslond alles wat van stof was in haar bench.
    Met als logisch vervolg dat ik al snel door mn doekjes en dekentjes heen was...er al 2 mandjes weg gegooit zijn die serieus meer leken op mandjes die voor fretten of ratten gebruikt zijn...de gaten zaten er in nml.
    Dus moest floor hoe zielig ook (en och wat kan ze zielig kijken) elke avond in haar bench in een hard plastic mandje slapen..."bibber"
    Nou ging het ineens met sprongen voorwaards met haar geplas in haar bench en mandje (ze was buiten haar bench dus gewoon zindelijk...behalve als ze dr zin niet kreeg :rolleyes: ) en vrijdag kwamen we ergens een goedkoop stoffen mandje tegen...ja ik koop dus alleen nog goedkope stoffe dingen voor dr ivm dr sloop gedrag. We keken elkaar aan en dachten allebei t zelfde...laten we het nog maar een keer proberen dan.
    Het lelijke rood geruite mandje (tja...) ging dus mee en werd in haar pastice gezet...paste als gegoten.
    Floor stormde dr bench in. dook in de mand...keek ons alle 2 n keer aan en ging liggen...neus verstopt...alleen 1 staartje en 1 puntje van n oor staken nog buiten.
    En de rest van de avond hebben we floorje niet meer gezien :)

Volgende dag was alles nog heel en droog :confused:
    En die dag hebben we floortje OOK niet gezien tenzij er gewandelt moest worden.
    Zondag van het zelfde laken n pak...en nog steeds is het mandje EN heel EN droog!
    Dus ik denk dat ze dat mandje wel lekker vind....

En ik ben nu jaloers op dat lelijke rode ding...het heeft mn puppie in gepikt :cry:

2. Lyst

Lyst Bekend lid

Aug 29, 2007
    580
    0
    0
    Utreg
    :)

Tja, nu is ze eindelijk niet zo klefferig meer, is het nog niet goed! ;)
    Misschien dat ze over een klein tijdje wel weer meer bij jullie komt liggen... ik zou in ieder geval blij zijn dat ze haar nieuwe mandje zo heerlijk vind, en het niet meer sloopt :D

3. Umm85

Umm85 VIP lid

Jun 17, 2007
    26,310
    248
    63
    Female
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    hahaha, wat ontzettend schattig! En wat leuk hoe je het beschreven hebt :)

4. Wilma

Wilma VIP lid

May 22, 2006
    6,396
    1
    0
    Uithoorn
    :)

De muts in kwestie van de pre-mand-dagen dus in baasje zn trui staat in mn album. Normaal is dr hoofd ook niet meer te zien... Alleen af en toe een staartje wat onder de trui uit komt piepen. Als je dan wat zei begon dat staartje te kwispelen...maar verder zag je niks :)

5. toerist18

toerist18 VIP lid

Oct 23, 2005
    8,317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Onze hond sliep ook het liefst onder mijn trui, lekker veilig en warm.
    Leuk hondje!

6. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Hahaha wat schattig! Lig hier helemaal in een deuk. Tja, je bent afgedankt voor een lelijk mandje... Had je ook naar een warme trui over d'r heen moeten trekken ;)

7. pluk

pluk VIP lid

Dec 13, 2005
    16,256
    4,486
    113
    hmmm een lelijk rood geblokt mandje (waarom krijg ik visioenen van cafetaria's :) ) en er dan ook nog eens door afgedankt worden. :)

Groetjes Anita

8. Wilma

Wilma VIP lid

May 22, 2006
    6,396
    1
    0
    Uithoorn
    Ja wrijf het er nog eens in... :cry: :evil:
    S'morgens moeten we dr zelfs voort wakker maken als we beneden komen.... Vroegah (lees:3 dagen geleden) stond ze al te springen zodra ze ons gehoort had en als we dan niet op schoten dan begon ze te keffen... de muts :rolleyes:

9. wendyp

wendyp Niet meer actief

Ahhh wat een scheeetje!

Ennne..... leuk geschreven, moest wel een paar keer lachen!

10. consider

consider VIP lid

Jan 24, 2008
    14,036
    1,857
    113
    Provincie Groningen
    Haha wat een leuk verhaal :D

11. Ahahha wat een schattig beessie! Ik heb er 3 en de middelste heeft dit soort neigingen als we in bed liggen, als het dan onweert of koud is dan kruipt hij via de bovenkant van de dekens en dan kruipt hij er zo hups onder. Nu hebben we voor meneer een trui gekocht en dat doet ook wonderen.

Overigens is de 3e een teefje en die sloopt ook alles wat van stof is, ongelooflijk. Een poppetje overleeft het geen 5 minuten :(

12. Wilma

Wilma VIP lid

May 22, 2006
    6,396
    1
    0
    Uithoorn
    Ja n trui daar wil ik dan nog net niet aan...dan wil mn vriend er helemaal niet meer mee over straat :)

13. Vlinder84

Hihi schattig toch? Het liefst zo'n knalroze met strassteentjes erop. Echt cute!

14. truus1980

truus1980 VIP lid

Sep 26, 2007
    6,259
    2
    36
    Bij Emmen
    O wat herkenbar Wilma.

Het hondje van mijn schoonouders. Ja ja ook een dwerg pincer. Hoezo toevallig.

Lag ook altijd bij mijn man en zijn broer in de trui. Vooral toen ze nog thuis woonden. Toen beiden jongens het ouderlijk huis gingen verlaten, moest het arme beestje helemaal afkicken. Nu had hij zijn velig plekje in de bench gevonden. Alleen niet op de kussen.........maar in de kussensloop.

Nu hoor ik denken, gut wat gevaarlijk. Nou nee hoor. Beestje slaapt altijd in de sloop, en als je binnenkomt dan is hij als een speer uit de sloop hoor.

Vreemde honden hoor die dwerg pincers. Maar wel lief.

Groetjes Truus.

15. Wilma

Wilma VIP lid

May 22, 2006
    6,396
    1
    0
    Uithoorn
    Haha ja dat kan ik me helemaal voorstellen die kussensloop :)
    Zou zo een floortje actie kunnen zijn

Zie je mijn vent al lopen...1,95 meter...bomber jack aan...kisten aan...bouvier aan eene kant...

...en n klein miezerig trippel hondje in n roze truitje met roesjes en glittertjes aan de andere kant.. :rolleyes:

Hij wilde in eerste instantie al niet met dr naar buiten zo zonder truitje...nou heb ik hem zover ...moet ik t natuurlijk niet te bont gaan maken heh :p

16. Vlinder84

Haha, mijn vriend kreeg ook een rolberoerte toen ik dus een knalroze bandje met strasssteentjes en lintjes had gekocht voor onze poes. Ze is zelf een schildpadje, dus roze vloekte ook nog eens gigantisch met die rode vlekken hihi.

Ik zie je man al lopen en dan roept ie: Taaaaarzaaan! en dan komt er zo'n klein tinkerbelletje aangehuppeld :D

17. Lilly

Lilly Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    4,842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    :) :) :)

Leuk verhaal ;)
    Grappig hondje, heeft het mooi voorelkaar :D

18. Wilma

Wilma VIP lid

May 22, 2006
    6,396
    1
    0
    Uithoorn

Hij heeft ooit een hele grote hond gehad (maatje mastif x fila brasiliero) en eigenlijk hete die Brutus...dat was best passent.
    Maar af en toe riep hij FIFI! en dan kwam dat bakbeest dus OOK aan rennen :)

19. Amfy

Amfy Niet meer actief

wij hebben een jack die wil het liefst in je kruipen hihi maar dat kan ook niet altijd maar echt ze gaat gewoon de mafste dingen uit halen van de middag lag ze in de venster bank te slapen dat heb ik nog nooit meegemaakt

20. Wilma

Wilma VIP lid

May 22, 2006
    6,396
    1
    0
    Uithoorn
    Was zeker n zonnetje op de vensterbank?
    Als er hier maar ergens een zonnestraaltje op de vloer durft te komen dan vind je Floortje daar...als ze tenminste niet al in dromeland is in dr mand..
    Dat ding was echt t geld waard.... Ze is er niet uit te slaan.
    Behalve als ik op de bank ga zitten heb ik gemerkt (zit liever in mn gemakkelijke bureau stoel...vooral nu want daar kom ik nu nog makkelijk uit :))

Share This Page