Raar...

Discussion in 'Zwangerschap' started by jenna83, Aug 14, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jenna83

jenna83 Actief lid

Aug 2, 2008
    310
    0
    0
    deeltijd studente
    utrecht
    Hallo,

Dan stel ik hier toch maar mijn vraag, een beetje genant maar goed. Laatste tijd heb ik vaak last van menstruatiekrampen, soms doen ze echt zeer, maar het is nooit langer dan een uur. Verder continu een druk op mijn stuit en pijn in de bovenbenen en liezen. maar wat vooral vreemd is is dat ik heel vaak naar het toilet moet, niet om te plassen, maar om te poepen, maar dan gebeurt er niks. Ik hoef dan helemaal niet te poepen, maar wel dat gevoel.Soms gaat het gepaart met kramp en pijn.

Heel irritant en lastig. Wie herkent dit?

2. surf

surf VIP lid

May 21, 2007
    14,595
    1
    36
    Noord-Holland
    heb het niet gehad bij mn eerste zwangerschap... maar kunnen het niet gewoon oefenweeen zijn? dat je lichaam zich alvast klaar maakt voor de bevalling straks? als het lang aanhoudt zou ik even de vk bellen om te vragen...

3. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

Dec 16, 2008
    6,069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Ik denk ook oefen- of indalingsweeën. Maarf als je het zekere voor het onzekere wilt nemen, zou ik toch even je VK bellen!

4. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

Sep 4, 2008
    2,918
    0
    0
    weet bijna wel zeker dat het oefen weeen zijn ik heb t ook gehad!!rond die periode toen aan de vk gevraagd en die zei dat het voorbereiding van je baarmoeder is en het er gwoon bij hoort!!!succes ermee liefs sjaantje

5. Angel26

Angel26 Actief lid

Dec 1, 2008
    261
    0
    0
    zuster
    Den helder
    Ik had dat 2 weken terug, halve nacht op de wc gezeten!!! pff
    Bleek later urineweg infectie te zijn!!
    Dus miss ff je urine laten nakijken...succes!

6. R1lana

R1lana Fanatiek lid

Mar 24, 2009
    4,465
    0
    0
    Huisvrouw
    Venhuizen
    oefenweeën idd ik heb ze ook al een paar weken
    soms straalt het uit naar mijn rug :(

7. Tink

Tink Niet meer actief

Ik zou even bellen. Als het inderdaad een blaasontsteking is, is dat niet goed voor de zwangerschap.

8. jenna83

jenna83 Actief lid

Aug 2, 2008
    310
    0
    0
    deeltijd studente
    utrecht
    Nou als het een blaasontsteking is, daar heb ik er al 4 of 5 van gehad deze zwangerschap. 4 weken geleden laatste kuur antibiotica weer voor gehad. wordt er helemaal dol van. zal het eens aankaarten. dan zullen het verder miss ook wel indalingsweeen zijn dan. tnx voor de reacties.

9. BrasilPrincess

BrasilPrincess Bekend lid

Mar 24, 2008
    593
    0
    0
    had week geleden ook bleken indalings weeen te zijn geweest bij mij.Zou als je niet gerust bent even VK morgen ochtend bellen.

10. Khadija81

Khadija81 Lid

Aug 15, 2009
    13
    0
    0
    NULL
    NULL
    Die menstruatiepijn zijn weeën, maar gewoon voorweeën. Maak je geen zorgen, heel normaal. Zolang je de baby dagelijks voelt, geen vocht- of bloedverlies hebt, is alles ok.

Share This Page