Hallo, Dan stel ik hier toch maar mijn vraag, een beetje genant maar goed. Laatste tijd heb ik vaak last van menstruatiekrampen, soms doen ze echt zeer, maar het is nooit langer dan een uur. Verder continu een druk op mijn stuit en pijn in de bovenbenen en liezen. maar wat vooral vreemd is is dat ik heel vaak naar het toilet moet, niet om te plassen, maar om te poepen, maar dan gebeurt er niks. Ik hoef dan helemaal niet te poepen, maar wel dat gevoel.Soms gaat het gepaart met kramp en pijn. Heel irritant en lastig. Wie herkent dit?
heb het niet gehad bij mn eerste zwangerschap... maar kunnen het niet gewoon oefenweeen zijn? dat je lichaam zich alvast klaar maakt voor de bevalling straks? als het lang aanhoudt zou ik even de vk bellen om te vragen...
Ik denk ook oefen- of indalingsweeën. Maarf als je het zekere voor het onzekere wilt nemen, zou ik toch even je VK bellen!
weet bijna wel zeker dat het oefen weeen zijn ik heb t ook gehad!!rond die periode toen aan de vk gevraagd en die zei dat het voorbereiding van je baarmoeder is en het er gwoon bij hoort!!!succes ermee liefs sjaantje
Ik had dat 2 weken terug, halve nacht op de wc gezeten!!! pff Bleek later urineweg infectie te zijn!! Dus miss ff je urine laten nakijken...succes!
Nou als het een blaasontsteking is, daar heb ik er al 4 of 5 van gehad deze zwangerschap. 4 weken geleden laatste kuur antibiotica weer voor gehad. wordt er helemaal dol van. zal het eens aankaarten. dan zullen het verder miss ook wel indalingsweeen zijn dan. tnx voor de reacties.
had week geleden ook bleken indalings weeen te zijn geweest bij mij.Zou als je niet gerust bent even VK morgen ochtend bellen.
Die menstruatiepijn zijn weeën, maar gewoon voorweeën. Maak je geen zorgen, heel normaal. Zolang je de baby dagelijks voelt, geen vocht- of bloedverlies hebt, is alles ok.