Innestelingsbloeding?

Discussion in 'Zwanger worden' started by allwoman, Feb 16, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. allwoman

allwoman VIP lid

Jan 29, 2008
    5,589
    0
    0
    bezig bijtje
    Hoi mensen,
    kan wel jullie mening gebruiken.
    We zijn in de eerste ronde ,heb nog geen echte ongesteldheid gehad,voor het gemak heb ik maar een schatting gemaakt voor 28 dagen,mijn NOD zou dan volgende week donderdag zijn,de 21ste,mijn verjaardag hahah

Gisteravond had ik met het afvegen een heel klein beetje helder rood,..vanmorgen was het alleen nog maar een klein beetje bruin/oud bloed.
    Kan dit nog een innestelingsbloeding zijn,of is dat er al veel te laat voor?
    Ik meen mijn eisprong op dag 13 gevoeld te hebben,ook die voelde ik toendertijd steeds.

Misschien is mijn lichaam zich aan het klaarmaken voor de eerste echte ongi....ben nog "fijn"aan het ontpillen...ik had bij mijn dochter ook een innestelingsbloeding maar weet niet meer wanneer.

Als dit niet doorzet,zou het dan een innestelingsbloeding kunnen zijn of is dat gewoon al te laat daarvoor?

Ik ga niet uit van mijn lichamelijke klachtjes,ik weet hoe misleidend dat nu is...
    Dank jullie wel!

2. allwoman

allwoman VIP lid

Jan 29, 2008
    5,589
    0
    0
    bezig bijtje
    Niemand die er iets over kan zeggen of ervaringen?

3. Tja, het zou kunnen, maar zeker in de eerste ronde na de pil kan het ontpillen ook van alles met je lichaam doen... succes ermee!

4. allwoman

allwoman VIP lid

Jan 29, 2008
    5,589
    0
    0
    bezig bijtje
    Dank je voor je antwoord! Het zou dus kunnen maar ...whahah leuk hoor dat onpillen :p

Share This Page