lopen maar nog niet zelf staan?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by guppie81, Jan 12, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. guppie81

guppie81 VIP lid

Sep 13, 2006
    12,334
    1
    0
    Mijn dochter loopt nu sinds een week of 2 los, en sinds een paar dagen ook al de hele woonkamer rond, maar ze kan nog niet zelf opstaan! Is dat normaal?
    Zelf gaan zitten deed ze ook best laat. Met 9 maanden, terwijl ze met veel dingen erg vroeg is.

2. twinny

twinny Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    2,822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    Zoƫ kon pas zitten met 9mnd, en alleen als je haar neerzette! Nu loopt ze al 2 mnd los en trekt zich dan gewoon ergens aan op. Vanuit het niets opstaan zit er echt nog niet in hoor.......

komt vanzelf wel denk ik, hihi

twinny

3. guppie81

guppie81 VIP lid

Sep 13, 2006
    12,334
    1
    0
    Oh dus dat kan dus nog wel heeeel lang duren dan! Nou geeft niks hoor, ik dacht dat het in een andere volgorde zou gaan...

4. Lon enTijn

Lon enTijn Fanatiek lid

Mar 23, 2007
    1,783
    0
    0
    Julian liep met zijn verjaardag en zelf opstaan kon hij met 13 maanden geloof ik. Ineens had hij door hoe het moest. Hij kon alleen opstaan met steun en toen ook ineens zonder.
    Hij is ook erg vroeg met veel dingen en kon zitten met 6,5 maand maar zelf gaan zitten deed hij pas rond 9-10 maanden.

5. Mamasu

Mamasu Fanatiek lid

Apr 10, 2007
    1,778
    1
    0
    Nou, 9 maanden is toch heus niet laat? Ik denk dat het allemaal nog reuze meevalt hoor met jouw dochter! Zelf gaan zitten doet ons meisje pas sinds kort eigenlijk! Zelf gaan staan begint nu een beetje te komen. En los lopen nog absoluut niet. En het cb geeft haar steeds weer een OK-stempel. Dus ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken hoor. Tijd genoeg!

6. debs

debs Actief lid

Nov 19, 2006
    271
    0
    0
    Barendrecht
    ik dacht eigenlijk ook dat de volgorde anders is... hier dus ook niet. Liam kan ook los lopen (kleine stukjes, 2 meter is ver genoeg haha) maar hij heeft wel hulp nodig om op te staan. Kan vanalles zijn, bank tafel, kastjes, onze broekspijpen. Maar niet uit zichzelf in het midden vd kamer.

7. Hier loopt mijn meisje al een poosje los en opstaan vanuit het niets is geen probleem.

Ze gaat ook wel eens op dr hurkjes zitten...zoooooooo lief
    Ook dan, gaat ze gewoon weer rechtopstaan.

Ieder kind is daar anders in denk ik.
    En welke volgorde het zou moeten zijn....zou het eigenlijk niet weten.

Share This Page