De Claere blue test zegt 1-2 weken zwanger maar de volgende ochtend kruitvat zo goed als wit. Wat denken jullie?
Hmmm,die is normaal gesproken nog iets gevoeliger dan de cb...Je zou dus verwachten dat je een dag na de cb een duidelijke streep op deze test hebt.Hoeveel dpo zit je?
Ik had juist andersom, duidelijke streep op Kruidvat en de CB zei niet zwanger... Maar wat verwarrend !! Was het met dezelfde urine gedaan?
Nee de cb de avond ervoor de kruitvat met ochtend. Afgelopen zaterdag was denk ik mijn nod maar die weet ik niet zeker
Bij mij betekende een lichte kV test een miskraam helaas. Ene dag een duidelijke test in de avond maar de ochtend erop (dus zo'n 10 uur later) praktisch wit. Die dag begon ik ook te bloeden en was het over. Maar dat was wel beide een kV 2v5. Jouw verhaal is wel gek omdat kV vaak gevoeliger zijn. Maar als ik zie hoe groot het verschil was bij mij in 10 uurtjes... Hoop dat t goed uitpakt
Hmm als afgelopen zaterdag je nod was zit het denk ik niet goed. Dan zou je nu echt een mooie test in handen moeten hebben misschien zat er tijdens je cb test nog voldoende hcg om de test 1-2 weken te krijgen en de volgende ochtend niet meer. Ben benieuwd hoe het afloopt. Xx
Je weet je NOD niet zeker? Vanwaar dan je gok op zaterdag? Je kan per cyclus verschillen. Dus misschien heb je nu wel een langere cyclus dan 26 dagen (haal ik even uit je handtekeningen). Ik deed eerst een k2v5 test en daar kwam toen een hele lichte streep en daarna de clear blue en die gaf 1-2 weken aan, dat was 2 dagen voor mijn NOD.. Dus een lichte streep met cb 1-2 weken kan kloppen als je nu rond je nod zou zitten. Maar als je NOD echt zaterdag is geweest dan is het wel heel raar en vrees ik niet veel goeds. Je hebt hiervoor niet getest?
Maar als kv echt helemaal wit was, dus ook geen licht streepje, denk ik eerder dat de test verkeerd was? Ik bedoel dat echt wit wit, geen twijfeltest.
Ja.....of......een ander lid Jane-nogwat van hier had dat ook eens. Een positieve digitale CB 1-2 weken. Bij haar bleek die op haar eisprong te reageren. Dus: - foutieve CB-test - foutieve Kruidvattest - vroege miskraam (dan zou je volgens mij wel een dezer dagen moeten gaan bloeden ) - CB reageerde op je eisprong
Hoe zeker ben je van je eisprong? Het is goed mogelijk dat hij nu op je eisprong heeft gereageerd aangezien dit pas ronde 2 is en je dus nog niet van een stabiele cyclus kan spreken.
Nee denk het ook inderdaad ik gebruik geen ovulatie testen dus ben inderdaad nergens zeker van heb wel een positieve kruitvat gehad maar deze waren buiten de tijd afgelezen 15 min later . Dus ook niet heel betrouwbaar. Denk dat het mis is. We zullen zien. Heel spannend en veel onzekerheid, maar is pas ronde twee. Zou erg leuk zijn zo snel maar goed. We wachten het af
Nee sorry geen foto van de test van vanochtend alleen van een test van paar dagen eerder ( die na de tijd is afgelezen) er staat echt alleen een controle streep meer niet. Maar leg me er bij neer we zullen zien. Ga me niet nog gekker maken. Toch bedankt allemaal
Kruidvat bij mij ook helemaal wit! Cb en sensitest gaven wel zwanger aan en de sensitesten lopen goed op!