Vanmorgen een testje gedaan . Hoever ik in mijn cyclus zit weet ik niet precies Maar denk dat ik 6-7 of 8 juni mijn eisprong heb gehad . Nou heb ik vanmorgen een testje gedaan en ik denk wat te zien . Wat denken jullie ??
Ik zie niks Maar als je uitgaat van 6 juni je eisprong dan is 20e je nod! dus zou morgen nog een testje doen
Op de gewone foto zie ik het niet echt, twijfel een beetje of ik nou wel of niet iets zie. In negatief zie ik wel een 2e streepje.
Ik denk wel wat te zien in het negatief, maar vind de gewone foto wat roze. Kun je niet een druppel water op de test laten lopen en hem dan even laten opdrogen en opnieuw een foto maken? Dan zou het volgens mij duidelijker zichtbaar moeten zijn. Anders over een paar dagen nog een testje wagen. Veel succes!
Zie wel wat maar lijkt grijs als je 6juni je ei had is 20e je nog 7 juni 21e en 8juni 22e Aangezien je 1 van deze dagen je ei had wat je denkt, dan zou ik overmorgen weer eens 1 test doen
Op de laatste foto denk ik iets te zien... maar is wel heeeel erg turen. Hoop dat je over een paar dagen een duidelijke test hebt!