Ja ik snap dat dit enige uitleg vereist hihi. Mijn man wilde niet echt voor een 3e gaan maar had zoiets van nou als het raak zou zijn is dat leuk. Maar ga er niet echt voor proberen. Heb dus in augustus spiraal laten verwijderen. En net deze maand twijfelde hij wat meer en wilde eigenlijk toch liever niet meer. En daarom dus maar 1 'ongelukje' gehad afgelopen maand....
Oh en hij vind het overigens ook 'leuk' nu hoor. Hij moet alleen even wennen maar dat is voor mannen natuurlijk ook heel anders dan voor ons.
Mannen..... Ze willen wel, oh nee toch niet, nou vooruit dan maar.. Ik vind het altijd zo bijzonder als een man direct er ook voor de volle 100% voor gaat, want vaak blijven ze echt zo twijfelen in het begin.
Bij de eerste was het absoluut mijn man die heel graag een kindje wou. Ik totaal niet, het liefst nooit. En toen raakte ik onverwacht zwanger en hij was in de wolken. Ik niet Bij de tweede was het andersom. Daar moest hij toch nog wel een dik jaar goed over nadenken voor we het eens werden. En toen ik zwanger was, was ik in de wolken en hij minder
Heb niet alles gelezen maar wil wel graag even reageren. Ik had 17 nov een positieve ovulatie test maar werd 2 week later niet ongesteld en de testen waren negatief.. op 10 dec heb ik toch heel licht positief getest en ben inmiddels 7 wk. De positieve ovulatietest is geen garantie dat je ei springt weet ik inmiddels.. Hopelijk ben je wat minder ver en gaan je testen de komende dagen mooi oplopen.
Je testjes zijn licht maar wel opgelopen. Ik snap je onzekerheid. Nu ben je in ieder geval zwanger. Hopelijk lopen ze nog verder op. Over 2 dagen nog eens testen. Voor nu zeg ik voorzichtig gefeliciteerd!
Thnx meiden, ik heb vandaag (gister ook) best wel last van krampen. Niet echt pijnlijk maar het voelt alsof het groeit van binnen zeg maar... hopelijk is dat een goed teken. Had ik nou nog maar testen in huis... En werk ook nog tot 18u dus kan morgen pas nieuwe halen... Ga denk ik even kijken wat action doet, of die ook zo licht zijn....
Heel vervelend...ik hoop en duim dat je snel weer een positieve test hebt en het dan helemaal goed gaat.