Hi, Ik heb een vraag; Heb deze ronde getest met ovulatietesten van CB ( de gewone, niet de gevoelige) 23 december was hij negatief 24 december was hij positief 25 december was hij negatief Ik ga er dus vanuit dat mijn ovulatie tussen 24-25-26 december is geweest. Als ik uitga van 26 december ben ik nu 13 DPO. Vanochtend een KV-test gedaan: mooie streep, in 5 minuten zichtbaar en roze, maar geen knaller. Later de actiontest nog gedaan en daarbij moet ik wel echt turen, maar ik zie iets. Willen jullie even meekijken en zeggen of dit ok is voor 13 dpo? Het blijft een beetje in mijn hoofd knagen dat het een knaller moet zijn?
Nee hoor, stel je hebt een late innestelling of trage hcg opbouw of je eisprong was later... de oploop van de testen is belangrijker. Gefeliciteerd!
Misschien is je cyclus was anders dan normaal en heb je daarom geen knaller. Is lastig te zeggen natuurlijk. Maar er staat in ieder geval een streep dus gefeliciteerd!
Gefeliciteerd! Volgens mij is innesteling 6-12dgn dus kan zijn dat je een late innesteling had. Als het mooi oploopt zit het wel goed !
Je kan idd niet aan 1 test zeggen of die te licht is of niet. Tenzij je nu echt 20 dagen na je ei zat ofzo. Rond dit termijn kan je zo de volgende dag of 2 dagen later een veeel duidelijkere test hebben. Dus beste kan je morgen (en nog beter; overmorgen) nog eens testen met hetzelfde merk en zelfde tijdstip om te zien of er oploop is.
Dat zijn toch prima testen voor 13 dpo! Vooral de kv test. Ik had ook geen knaller op 13 dpo, maar ben toch echt 14 weken zwanger en alles is helemaal goed . Op 12 dpo testte ik zelfs negatief met Action test. Dit was mijn kv test op 13 dpo met geconcentreerde middagurine: Gefeliciteerd met je zwangerschap trouwens!
Mijn test van kruidvat was op 14dpo nog niet knallent, maar de clear blue die later die dag deed gaf op 14 dpo wel 2-3 weken aan. Dus knallent hoeft niet, zolang die maar oploopt
Gefeliciteerd! Ik ben vandaag ook 13dpo (gister nod) en mijn test is ook verre van een knaller. Ik denk dat het bij mij pas laat is ingenesteld, misschien bij jou ook? Geniet ervan iig .
Ik ook. Maar vraag me toch af hoe je een test van van vandaag al zo geel krijgt. Hier gaat er echt wel een halve dag overheen voordat hij geel wordt. Gebruik je niet veel te veel urine?
Is officieel 4 he . Maar dat zal niet zoveel maken. Ik test nooit met ochtendurine, misschien ligt het daar aan.