Dochter van 15 mnd heeft vlak voor haar 1e de 4 voortandjes gekregen, alle 4 in 1 week. was best ff pittig voor der maar ging wel. sinds dien helemaal niks meer, al voel ik wel dat ze er zitten, en heeft ze er heel flink last van, maar ze komen gewoon niet door!! maar de kwaaltjes blijven wel. der hele hand zit de hele dag in de mond, ze word snachts wakker en kan niet meer in slaap komen, al wil ze dat wel graag, dus ligt ze de halve nacht te mauwen en te piepen in bed, heeft overdag regelmatig mauw momenten, flinke dunne slijm luiers,maar eet gelukkig nog wel als een vakman. is ze nou zo laat.. hoor bij veel al over de kiezen ed.. straks krijgt ze het hele gebit in 1 week er door..
Wat vervelend! Kun je er geen Dentinox opsmeren? Hier een meisje van 14 maanden met 2 ondertandjes en that's it. Kreeg ze met 9 maanden. Afgelopen week giga luieruitslag, maar niks te zien. Ze heeft ook nergens last van. Maar ik tuur wat af in haar mondje!!
Marieken: mijn dochter kreeg de eerste met 11 maanden en nu heeft ze op een enkele tand en kies na, alles! Ging mega hard!! Voordeel: ze is nu bijna klaar! Weinig last van gehad. Bij erge last kreeg ze pcm zetpil van 120 mg en dat een paar x per dag. Is niet erg, zo bouw je een spiegel op.
Mijn middelste dochter was bijna anderhalf jaar oud toen ze haar allereerste tandje kreeg! Heb serieus kort daarvoor aan de tandarts gevraagd of er ook kindjes waren waarbij gewoon het hele gebit in aanleg niet aanwezig was... bleek uiterst zeldzaam, maar wel te bestaan!
Wow, dan is mijn meisje echt snel, onderste tandjes met ongeveer 4,5 maand Nu sinds weekje bovenste twee. Zag vandaag aan zijkanten onder en boven ook al wat komen... dus ze heeft de smaak te pakken. Volgens mn moeder was ik ook zo snel. Begon met 4-5 jaar al te wisselen.
Hier ook eentje die niet veel haast heeft met zijn tanden, vandaag zijn eerste twee tandjes doorgekomen en morgen is meneer 16 maanden oud. Maak me geen zorgen, hij eet goed dus wacht rustig de rest af.