Heeft iemand ervaring met deze testen? Is het normaal dat ze een beetje hetzelfde blijven nu? Maak me toch lichtelijk zorgen
Als je om de dag kijkt zie ik wel degelijk oploop hoor. HCG verdubbelt niet elke 24u. Ik zou me geen zorgen maken! Gefeliciteerd!
Hoi, ik ken deze testen. Heb er bij mijn laatste zwangerschap mee getest, had op nod een licht streepje en toen nog 2 dagen doorgetest en daarna een CB wekenindicator gedaan, dus niet echt door getest met deze. Ik heb er zelf geen knaller mee gehad, vind die van jou wel knallen hoor! Ik zal een foto er bij doen van de laatste dag dat ik er mee testte. Dit was paar dagen na nod. Toen had ik een oploopje van licht streepje naar redelijk duidelijk streepje en ben toen met deze gestopt. ( op mijn foto is het linker streepje de teststreep en rechts de controle streep ). Sorry ik denk dat ik je vraag niet echt beantwoord. Ik duim dat alles helemaal goed zit! En naar mijn inziens ziet het er goed uit! Gefeliciteerd!
Bedankt voor jullie reacties! Stelt me een beetje gerust. Heb toch voor de zekerheid voor morgenvroeg kruidvat 2voor5 gehaald