Gisterenmorgen had ik een smiley van cb ovulatietest. Vannacht seks gehad, maar omdat mn vriend daarna weer ging slapen en ik hem niet wou storen ben ik heel gauw naar de woonkamer gelopen en op de bank gaan liggen met de benen omhoog Om eerlijk te zijn voelde ik het sperma er niet uit lopen maar vraag me nu toch af of het wel zo verstandig was om dat stukje meteen na de seks naar de woonkamer te lopen Ik heb vervolgens wel een half uur met de benen omhoog gelegen. Iemand een mening?
Ik zou me geen zorgen maken als ik jou was. de zwemmertjes vinden vast hun weg wel. Zijn veel vrouwen die na de sex niet blijven liggen en ook zwanger raken. xx
Dat moet je echt beschouwen als een fabeltje hoor, ik denk dat de meeste mensen gewoon na de seks gelijk een sprintje trekken naar het toilet
Lol, ben je echt naar beneden gelopen om je benen in de lucht te gooien? Dat zal eruit gezien hebben *proest* Als dat de enige manier was waren er niet zoveel zwangeren. Ga de volgende keer gewoon lekker slapen met je vriend
Ik heb nooit met mn benen omhoog gelegen! Ik bleef meestal een minuut of 10 ff in bed ligfen en dan hup naar de wc Dus ik zou me geen zorgen maken
ik ren na de sex altijd gelijk naar de wc hoor, en toch ben ik in n half jaar tijd 2 keer zwanger geraakt! ik bleef écht niet liggen met die smurrie.. Whaha
sperma wordt in je bm gespoten met zo`n kracht....die blijven wel zitten hoor. Relax meid.....komt allemaal goed
Haha ik zou je geen zorgen maken! Als ik ergens niet in geloof is het dat wel Ben zelf nooit blijven liggen maar idd gelijk naar de wc gegaan en kijk m'n banner!
Hihi, ik zie t al voor me Heb wel eens gelezen dat je met je benen omhoog kunt liggen tijdens de sex, of zelfs een kussen onder je rug. Maar t is beter om er niet mee bezig te zijn en gewoon te genieten!
Hahahahaha, ja dat heb ik echt gedaan! Het voelde wel gek maar omdat we al een jaar bezig zijn proberen we nu van alles. Om gek van te worden
volgens mij ook echt een fabeltje hoor dat met die benen omhoog... ik heb het ook niet gedaan en was ook snel zwanger. Ik ging zelfs meteen naar de wc om die prut eruit te persen anders lek je de hele tijd nog, zo irritant... maar snap wel als je al even bezig bent dat je van alles gaat proberen maar dit hoeft echt niet hoor
Gewoon lekker plat blijven liggen met desnoods een kussen onder je kont Heeft je vriend vast geen last van!
Haha ik bleef wel altijd met de benen in de lucht liggen , vriend moest dan altijd lachen, gevolg ik ook en liep het er alsnog uit haha