Ik kreeg twee van deze testen van een vriendin. Ze dacht dat het Clearblue roze ovulatietesten waren maar dat zijn het zeker niet. Nu ben ik benieuwd: weet iemand wat er in deze verpakking zit? Het zou ook een zwangerschapstest kunnen zijn, vandaar dat ik graag eerst wil weten wat erin zit voor ik m open maak! Vorm is recht taps toelopend, aan de bovenkant zitten meerdere ‘relief-puntjes’, en onderaan 3. Ik heb al gegoogled en vermoed door de puntjes Kruidvat, maar dan komt de vorm steeds niet overeen
in de ovulatietesten van de Kruitvat, vorm is veranderd afgelopen tijd dus vandaar dat het misschien niet overeen komt, roze zijn de oude testen, witte de nieuwe. Zitten beide in een roze verpakking. Weet niet wanneer de precies zijn veranderd
Wellicht DA? Maar vd da zijj de testen gelijk van virm, dus kan je niet zien welke soort het is. Anders toch openen (voorzichtig) en daarna de testverpakking weer dichtplakken
Ah top! Zo voelen ze inderdaad Dankjewel! Dan hoop ik dat ik ze niet meer nodig heb... @RoGiJuLi Volgens mij heeft zijn geen DA in de buurt, maar had gekund inderdaad!