hoi meiden, Vorige week woensdag om kwart voor 12 in de avond mijn pregnyl gespoten 5000IE dus vandaag een week later. Kan ik deze als negatief beschouwen? de test van net lijkt iets donkerder als die van vanmorgen, maar is vele malen lichter als gister en eergisteren. wat zien jullie?
Ik zie wel dat ie afloopt. Hoeft niet negatief te worden, als ik uiteindelijk maar mooi gaat oplopen. Ik duim voor je!
Na 7 dagen is het nog de pregnyl helaas. Maar je ei was dus op vrijdagochtend en dus zit je ook pas op 6 dpo. Nog veel te vroeg om posi te testen op echt zwanger hcg.
ja dat weet ik ik hoop dat ie morgen helemaal wit is en dan weer op gaat lopen. hoeveel dpo zou je wat kunnen zien?
Ik bleef n tuur streepje houden de maand dat het raak was... dus pregnyl liep over in hcg (ronde ervoor 8dpo een witte test)... op 11 dpo begon ik te twijfelen of ik niet misschien zwanger was!! En 12 dpo overduidelijk
net bij het opstaan kreeg ik zn ongelooflijke steek aan de linkerkant dat ik gelijk weer moest gaan zitten.. dit heb ik nog nooit gehad.. pfff die wachtweken zijn echt hells
Het is ook super moeilijk! Ik vind het altijd zo grappig vandaag dacht ik hey het is al weer vrijdag, al weer een week voorbij. Maar dat is alleen de eerste twee weken van mijn cyclus zo...daarna kruipen die twee weken echt. Gek he? En dat al zoveel jaar. Hoe lang ben jij al bezig? Sterkte met wachten en hopelijk lopen je testen op binnenkort. Duim duim
haha ja hier t zelfde, om de dag naar t ziekenhuis dan zeg ik tegen mijn man we moeten alweer.. en dan de wachtweken, echt vreselijk.. we zijn in januari 2010 begonnen, ondertussen 8 miskramen verder over gestapt naar een ander ziekenhuis en daar nu de 2e behandeling.
Kruidvat is inderdaad vaak gevoeliger. Hopelijk heb je over een paar dagen vette dikke duidelijke strepen op je test.