Mijn zoontje is een beetje ziekjes. Hij is verkouden en niet z,n beetje ook Ik heb besloten om vandaag een pyjama dag te houden aangezien ik zelf ook ziek ben, dus we zitten nu beide de hele dag al met de pyjama aan. heerlijk! hoef ik de kleine man ook niet om te kleden aangezien hij daar al z,n hekel aan heeft! Zijn er meer mammas die soms een pyjama dag invoeren?
Ja hoor, heerlijk! En daar hoeft niet eens iemand ziek voor te zijn Lekker ontspannen een dagje rommelen in huis met de kleine. Geniet ervan
Ja hoor! ik deed dat heel vaak eigenlijk. Nu is het wat moeilijker omdat ik wel echt wat moet ondernemen met de oudste maar die heeft vannacht bij Oma geslapen en nu zitten de jongste en ik allebei nog lekker in onze slaapkleding. Heerlijk en geniet er ook echt van. Knuffel je zoontje maar extra en hopelijk is hij snel weer beter.
Heerlijk toch? Ik doe het nog wel eens als Lucas laat uit bed komt 's middags, dan kleed ik hem niet meer om als we toch niet meer weggaan
hier ook hoor! en daarvoor hoeft ons kleintje ook niet eens ziekjes te zijn. als ik niet aan het werk hoef en de boodschappen zijn binnen en we verwachten verder niemand dan heb ik ook altijd een verlours huispak aan en ons zoontje vaak ook of zn pyjama!
onze jongste ben ik pas heel laat een pyama aan gaan doen voor slapen die heeft heel lang met haar kleertjes geslapen
Oh heerlijk doe ik ook regelmaatig hoor! lekker de hele dag binnen spelen en rommelen en lekker in de pyama heerlijk!
Haha! Je bent zeker de enige niet! Als ik weet dat we nergens heen gaan, houden wij ook met zekere regelmaat een pyjamadag! Heerlijk, geen oorlog met het aankleden, en lekker trutten de hele dag!!
Ja heerlijk.. lopen we met z'n drieën (ik en de kids, manlief doet nooit meer.. party pooper!) lekker in ons kloffie rond! Zoon vindt het helemaal geweldig!
Ja hoor doen wij ook regelmatig.. zeker nu ik BI heb zijn er dagen dat we (noodgedwongen) binnen blijven, dan lopen we soms een hele dag in pyjama en soms vanaf het middagslaapje. Lekker comfortabel toch, niks mis mee vind ik hoor.
Hier ook hoor. Deed het al vaker op zaterdag of zondag toen we S nog niet hadden. Heerlijk is dat. Mijn man vind het vaak ook gewoon makkelijk. Hoeft hij niet te klooien met kleertjes
Vaak zat! Het zit zo lekker Mijn overbuurman heeft me vaak fronsend aan staan kijken als hij aanbelde en ik weer eens in pyama opendeed haha!