Hier heeft ze ook slofjes van Aapies gehad, maar die zijn ook echt te klein nu. Ook had ze schoentjes extreme flex van shoesme, die zijn inmiddels ook te klein (had gehoopt dat ze goed los liep voordat ze nieuwe schoenen nodig had, helaas!). Nu heeft ze weer shoesme schoentjes (-> uitverkoop van zomer), hebben nog wel heel flexibele zool, maar niet zo extreem als die extreme flex. Hier loopt ze plots een stuk beter op, veel steviger (of misschien toeval!).... Ben persoonlijk van mening dat je op schoenen niet moet 'bezuinigen'. Daarom heb ik dat geld er toch wel voor over... bij het laatste paar geluk gehad dat ze voor 50% korting weg gingen!
Ja hoor, vanmiddag loopt ze ineens los! Daarvoor moet je zoiets posten natuurlijk Hele stukken, zomaar ineens, zonder zich in je armen te storten maar gaat gewoon stil staan naast me, en kijkt er nog bij alsof het normaal is ook Ik was ontroerd en verrast!
@Babel: Wat mooi! Gefeliciteerd. @schoentjes: Toen ons zoontje nog aan de hand liep, hebben we hem buiten ook wel op zijn leren slofjes laten lopen, omdat ik hem gewoon nog niet goed genoeg vond stappen voor echte schoenen. Maar man wat sleten de slofjes toen ineens hard! En bij een natte ondergrond is het natuurlijk niet eens mogelijk. Dus hebben we toen toch maar, iets te vroeg dus, schoenen gekocht. Alleen voor kleine stukjes buiten. En ook hier had ik het idee dat hij toen toch iets beter ging lopen. Hij moest zijn voeten iets meer optillen natuurlijk, misschien dat dat hem op weg hielp? Maar ik denk sowieso dat het met lopen bij de meeste kinderen ineens vlot gaat. Dus misschien heeft het niks met die schoenen te maken en was het toeval! Onze zoon heeft ook al lang langs tafels enzo gelopen. Vanaf een maand of 10, denk ik. Dus wij dachten dat hij binnen het jaar zou lopen. Niet dus. In die week dat we de schoenen kochten waren we op vakantie. (Dat zal wel geholpen hebben, trouwens. Onze zoon maakt altijd weer even een sprong als we een weekje of langer met zijn drieën thuis zijn.) Voor we weg gingen durfde hij net kleine oversteekjes te maken. Toen we terugkwamen liep hij binnen ineens stukken los.
haha nee ze is pienter genoeg! eigenwijs heerlijk en thanx all! voor deze feedback! voel me een stuk geruster